4min. doba čtení

Jak vybrat typ e-shopu: Shoptet

Pokud chcete namíchat cenu za e-shopové řešení s jeho výkonem v opravdu slušném poměru, můžete bez obav sáhnout po Shoptetu. Nabízí totiž spoustu šablon i možností rozšíření, a tak je výsledek více než uspokojující. Shoptet navíc denně pracuje na různých vylepšeních a dalších funkcích, a tak se nestane, že by na něm postavené e-shopy zestárly. Naopak, jde o technicky propracované řešení, o čem svědčí i veskrze pozitivní recenze e-shopařů a také množství e-shopů, které na něm fungují. V současné době je to něco přes 18 200 e-shopů.

Zuzana Zicháčková Zuzana Zicháčková
Copywriter, Editor
Jak vybrat typ e-shopu: Shoptet

Výhody Shoptetu

I přes to, že jsou v rámci pronájmů e-shopových řešení ve hře také zahraniční společnosti, Shoptet spolehlivě zůstává jedničkou na českém a slovenském trhu. Přesně jemu je totiž ušitý na míru, zná potřeby zdejších majitelů e-shopů i jejich zákazníků, a tak není potřeba zápasit s cizojazyčnou podporou nebo tvorbou faktur.

Shoptet je ušitý na míru českému a slovenskému trhu.

U Shoptetu nejste se založením e-shopu hozeni do vody se slovy „Plav!“. Kromě pomoci ze strany samotného Shoptetu existuje v jeho facebookové skupině o více než 7 000 členech prostor pro sdílení zkušeností, kde si e-shopaři radí a pomáhají. Mimo to je možné se obrátit na prověřené odborníky z řad Shoptet Partnerů.

Administrace je intuitivní a uživatelsky přívětivá.

Shoptet administrace se ovládá jednoduše, vše je založeno na intuitivnosti a uživatelské přívětivosti. Při komplikacích je k dispozici silná technická i zákaznická podpora a propracovaná nápověda. Pro vytvoření designu e-shopu Shoptet nabízí několik responzivních šablon v čistém a jednoduchém vzhledu.

Nevýhody Shoptetu

Jednou z mála nevýhod Shoptetu je to, že šablon není velké množství. Na druhou stranu, každá z šablon je do určité míry flexibilní, a tak si je může každý e-shopař přizpůsobit, co se týká barev, písma i rozmístění jednotlivých prvků stránky. Další změny jsou možné díky specializovaným doplňkům nebo za pomoci externího odborníka.

Na Shoptetu nenajdete live chat, takže v případě nutnosti musíte kontaktovat zákaznickou linku nebo napsat na helpdesk. Shoptet podpora však reaguje poměrně rychle a není výjimkou, že pomáhají i mimo standardní pracovní dobu (po-pá, 9-17 h).

Kolik zaplatíte za e-shop podle Shoptet ceníku?

E-shop si u Shoptetu můžete pronajmout na neomezeně dlouhou dobu. Při pohledu do ceníku zjistíte, že kromě free verze (do 10 produktů) můžete e-shop v základní verzi provozovat od 340 korun na měsíc. Pro středně velký e-shop máte na výběr mezi dvěma tarify, levnějším Business za 1 140 Kč/měsíc a o něco dražším Profi za 1 740 Kč/měsíc. Nejobsáhlejší tarif je Enterprise, za který zaplatíte 2 840 Kč měsíčně.

Pokud si e-shop předplatíte na delší dobu, můžete dostat výhodnejší cenu.

Plusem pro zákazníky Shoptetu je to, že toto jsou základní ceny. Pokud si e-shop předplatíte na rok nebo dva, dostanete výhodnější ceny zahrnující určitý počet měsíců provozu zdarma. Přehled toho, co jednotlivé tarify „umí“ a jaké nástroje obsahují, najdete v Shoptet ceníku tarifů. Navíc je možné dokoupit si řadu funkcí jednotlivě v podobě doplňků.

Vylepšování pronajatého e-shopu

Pokud vám standardní šablony nebo funkce nestačí, Shoptet nabízí široké možnosti, jak si je rozšířit. Udělat to můžete pomocí Shoptet Doplňků, díky kterým je možné napojit se, například na různé dopravce, platební systémy, marketingové nástroje nebo další externí služby. Další možností je obrátit se přímo na některého ze Shoptet Partnerů, který vypomůže, ať už se jedná o grafiku, programování, copywriting nebo o další obory.

Pokud vám standardní šablony a funkce nestačí, využijte Shoptet doplňky.

Závěr

Pokud přemýšlíte o pronájmu e-shopu, Shoptet určitě zvažte. Více než 70 lidí v této firmě každý den pracuje na tom, aby byla platforma stále aktuální a rozvíjela se podle potřeb e-shopařů a jejich klientů. Mimo jiné o tom svědčí i množství vedlejších e-commerce projektů, které slouží třeba pro vzdělávání e-shopařů, poradenství, zprostředkování prodeje e-shopů, navázání velkoobchodní spolupráce nebo vývoj nových napojení/doplňků přes API.

Sdílet článek
Zuzana Zicháčková
Copywriter, Editor

Píšu texty pro online svět od roku 2015 pro velké i malé klienty. Psané slovo nás umí rozesmát i rozplakat, umí nám zatajit dech. Zkrátka vzbudit emoce. A PRODÁVAT. Pomohu vám toho využít.

Shoptet
Tento článek ti přináší

Shoptet

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
8 tipů pro optimalizaci feedů a úspěšnou online expanzi
8min. doba čtení

8 tipů pro optimalizaci feedů a úspěšnou online expanzi

Feedy zůstávají pro mnoho e-shopů atraktivní volbou produktového propojení v rámci online expanze na nové trhy. Jak s feedy pracovat efektivně a na co si dát pozor? Objevte svět produktových feedů a zjistěte, jak specializované aplikace mění pravidla hry ve správě feedů a usnadňují digitální expanzi e-shopů.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+