Zajímá mě
25. února 2020
25. února 2020

Jak udělat první krok a rozjet svůj vlastní e-shop (Andrea Podstrelencová, Holokolo)

2 min čtení

Andrea Podstrelencová dlouhá léta působila jako HR ředitelka ve velkých korporacích. Loni se však rozhodla vystoupit ze své komfortní zóny a vydat se vlastní cestou. Dnes je CEO nového cyklistického e-shopu Holokolo a v rozhovoru nám vyprávěla o tom, jaké byly její kroky z korporátu k vlastnímu byznysu, co všechno to obnáší a na co je třeba se v začátcích s e-shopem zaměřit. Její zkušenosti stojí za to.

V rozhovoru se dozvíte:

    • 00:36 Jak se Andrea dostala od korporátní kariéry k tomu, že si otevře vlastní e-shop?
    • 02:45 Co byly její první kroky?
    • 05:11 Co všechno a jakým způsobem se začátečník musí naučit?
    • 07:33 Může člověk rozběhnout e-shop sám nebo je nutný tým lidí už na začátku?
    • 10:33 Jaké jsou hlavní plány společnosti Holokolo?
    • 12:10 Co všechno je třeba vědět a zařídit při vstupu na nový zahraniční trh?
    • 13:53 Jak si sestavit marketingový plán na celý rok?
    • 16:28 Jak si vybrat správné řešení pro svůj e-shop?
    • 19:46 Co dělat se složitějšími produkty a jakým způsobem je podpořit?
    • 21:10 Kde všude promovat a využívat reklamní blogy?
    • 23:20 Shrnutí. Jak začít a proč je klíčové zvolit si správný název e-shopu.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.