2min. doba čtení

Jak udělat první krok a rozjet svůj vlastní e-shop (Andrea Podstrelencová, Holokolo)

Andrea Podstrelencová dlouhá léta působila jako HR ředitelka ve velkých korporacích. Loni se však rozhodla vystoupit ze své komfortní zóny a vydat se vlastní cestou. Dnes je CEO nového cyklistického e-shopu Holokolo a v rozhovoru nám vyprávěla o tom, jaké byly její kroky z korporátu k vlastnímu byznysu, co všechno to obnáší a na co je třeba se v začátcích s e-shopem zaměřit. Její zkušenosti stojí za to.

V rozhovoru se dozvíte:

    • 00:36 Jak se Andrea dostala od korporátní kariéry k tomu, že si otevře vlastní e-shop?
    • 02:45 Co byly její první kroky?
    • 05:11 Co všechno a jakým způsobem se začátečník musí naučit?
    • 07:33 Může člověk rozběhnout e-shop sám nebo je nutný tým lidí už na začátku?
    • 10:33 Jaké jsou hlavní plány společnosti Holokolo?
    • 12:10 Co všechno je třeba vědět a zařídit při vstupu na nový zahraniční trh?
    • 13:53 Jak si sestavit marketingový plán na celý rok?
    • 16:28 Jak si vybrat správné řešení pro svůj e-shop?
    • 19:46 Co dělat se složitějšími produkty a jakým způsobem je podpořit?
    • 21:10 Kde všude promovat a využívat reklamní blogy?
    • 23:20 Shrnutí. Jak začít a proč je klíčové zvolit si správný název e-shopu.

Sdílet článek
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek