2 min. doba čtení

Financování eshopů je na vzestupu. Lemonero expanduje v Nizozemsku

Fintech startupy již nějakou dobu narušují jinak konzervativní bankovní sektor. Jedním z těchto startupů je česká společnost Lemonero, která bude nabízet své služby v Nizozemsku. Společnost Lemonero rovněž oznámila, že v příštím roce plánuje expanzi v regionu DACH.

Financování eshopů je na vzestupu. Lemonero expanduje v Nizozemsku

Startup založili v roce 2019 Honza Laštůvka a Luboš Malík. V letošním roce společnost expandovala také na Slovensko a získala více než 10 milionů eur na urychlení svých expanzních plánů. Nejnověji bude společnost Lemonero nabízet své služby také v Nizozemsku.

Snadné financování pro internetové obchody

Společnost Lemonero poskytuje financování malým a středním podnikům v oblasti elektronického obchodování. Společnosti, které potřebují dodatečné finanční prostředky na nákup zásob, mohou požádat věřitele o půjčku až do výše 40 000 EUR. Podle společnosti je snazší a rychlejší požádat o půjčku prostřednictvím platformy než v bance. Zákazníci mohou prostřednictvím platformy nahrát své dokumenty a podepsat smlouvu online. Žádost trvá celkem 10 minut.

Žádosti o úvěr jsou posuzovány pomocí vlastního nástroje umělé inteligence. Algoritmus zajišťuje, aby podniky nedostaly vyšší úvěr, než si mohou dovolit. Tento úvěrový startup také spolupracuje s partnery, jako jsou tržiště nebo poskytovatelé platebních služeb. Ty mohou integrovat software společnosti Lemonero a nabízet financování dalším obchodníkům.

Expanze v Evropě

“Nizozemsko je naší první zastávkou při expanzi do západní Evropy. Příští rok již plánujeme uvedení na trh v regionu DACH a ve Španělsku,” říká Eva Vašutová, manažerka společnosti Lemonero. V nadcházejících letech plánuje společnost Lemonero expanzi ve Francii, Španělsku a severských zemích.

Společnost Lemonero plánuje do konce letošního roku investovat v Nizozemsku desítky milionů eur.

Financování na základě příjmů

Společnost pomáhá tisícům internetových obchodů v České republice a na Slovensku. Spolupracuje také se známými platformami, jako jsou GoPay, Mall a Alza. Tyto platformy mohou internetovým obchodům nabízet integrované financování Lemonero.

Společnost očekává, že díky financování založenému na příjmech bude její zákaznická základna rychle růst. Podle společnosti Lemonero je schváleno více než 84 % všech žádostí o půjčku. Splátky se odvíjejí od procenta příjmů společnosti. To znamená, že půjčky nemají vliv na peněžní toky společnosti. Vzhledem k tomu, že podniky nemusí poskytovat žádné zajištění, je toto řešení financování oblíbené zejména u internetových obchodů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+