Uživatelům Shopify bude služba Dovetale k dispozici zdarma
Dovetale pomáhá společnostem spravovat jejich kampaně v oblasti influencer marketingu. Spojuje podniky a influencery v rámci sociálních sítí, čímž usnadňuje jejich vzájemnou spolupráci a zjednodušuje sledování prodeje značek. Startup v roce 2021 zaznamenal 100% meziroční nárůst svých příjmů.
Společnost Dovetale se o tuto zprávu podělila na svém blogu, ve kterém oznámila, že bude pokračovat pod názvem Dovetale by Shopify. Uživatelé Dovetale však podle startupu pocítí „minimální změny“. Kromě toho bude pro všechny uživatele Shopify služba bezplatná. Přičemž dříve si startup za tuto službu účtoval více než 90 eur měsíčně.
Společnost Shopify se přesouvá na trh s influencery
„Tvůrce obsahu vnímáme jako novou generaci podnikatelů,“ řekl ModernRetail produktový ředitel společnosti Shopify Amir Kabbara. „Pro nás je nejvyšší prioritou pomoci těmto tvůrcům zpeněžit svůj byznys.“
„Tvůrce obsahu vnímáme jako novou generaci podnikatelů.“
Ačkoli většina zákazníků společnosti Shopify pochází ze Spojených států, evropská zákaznická základna rychle roste. Celkově se počet uživatelů Shopify ve Francii a Velké Británii za poslední dva roky zvýšil o více než 200, resp. 300 %.
Evropský trh s influencery je na vzestupu. Značky rovněž investovaly do partnerství s tvůrci obsahu v roce 2021 dvojnásobnou částku. A ve Spojeném království, které je po Spojených státech největším trhem společnosti Shopify, vzrostl prodej tvůrců o 45 %.