2 min. doba čtení

Dobrá zpráva pro uživatele Shopify. Platforma získala startup pro influencer marketing Dovetale

Přední platforma elektronického obchodu Shopify získala Dovetale, newyorský startup pro influencer marketing. Evropa je pro Shopify nejrychleji rostoucím trhem, a proto se společnost rozhodla vstoupit na trh s influencery. Ten na starém kontinentu zažívá svůj vzestup.  

Dobrá zpráva pro uživatele Shopify. Platforma získala startup pro influencer marketing Dovetale

Uživatelům Shopify bude služba Dovetale k dispozici zdarma

Dovetale pomáhá společnostem spravovat jejich kampaně v oblasti influencer marketingu. Spojuje podniky a influencery v rámci sociálních sítí, čímž usnadňuje jejich vzájemnou spolupráci a zjednodušuje sledování prodeje značek. Startup v roce 2021 zaznamenal 100% meziroční nárůst svých příjmů.

Společnost Dovetale se o tuto zprávu podělila na svém blogu, ve kterém oznámila, že bude pokračovat pod názvem Dovetale by Shopify. Uživatelé Dovetale však podle startupu pocítí „minimální změny“. Kromě toho bude pro všechny uživatele Shopify služba bezplatná. Přičemž dříve si startup za tuto službu účtoval více než 90 eur měsíčně.

Společnost Shopify se přesouvá na trh s influencery

„Tvůrce obsahu vnímáme jako novou generaci podnikatelů,“ řekl ModernRetail produktový ředitel společnosti Shopify Amir Kabbara. „Pro nás je nejvyšší prioritou pomoci těmto tvůrcům zpeněžit svůj byznys.“

„Tvůrce obsahu vnímáme jako novou generaci podnikatelů.“

Ačkoli většina zákazníků společnosti Shopify pochází ze Spojených států, evropská zákaznická základna rychle roste. Celkově se počet uživatelů Shopify ve Francii a Velké Británii za poslední dva roky zvýšil o více než 200, resp. 300 %. 

Evropský trh s influencery je na vzestupu. Značky rovněž investovaly do partnerství s tvůrci obsahu v roce 2021 dvojnásobnou částku. A ve Spojeném království, které je po Spojených státech největším trhem společnosti Shopify, vzrostl prodej tvůrců o 45 %.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+