Jazyková bariéra brání lidem ve využívání služby
Polští zákazníci mohou nyní využívat novou verzi eBay.pl. Navíc společnost zavádí automatický překlad nabídek do polštiny, aby tak usnadnila tok informací mezi kupujícími a prodávajícími.
Celkově obsahuje portfolio eBay.pl v současnosti zhruba 1,4 miliardy nabídek a tento krok má být prvním z mnoha plánovaných změn na polském trhu.
Jazyková bariéra je významným faktorem, který mnohým lidem brání ve využívání služby a eBay si to uvědomuje. Společnost se proto rozhodla využít jedinečná řešení v oblasti umělé inteligence, která budou efektivně překládat obsah zobrazovaný na webové stránce s ohledem na jedinečnost a složitost polského jazyka. Uživatelům to usnadní vyhledávání nabídek a umožní kontakt mezi prodávajícím a kupujícím v polštině.
„Naše platforma je v Polsku již několik let, ale teď to pro nás bude jako znovuotevření, první krok k rozvoji tohoto trhu. Překlad nabídek do polštiny byl pro nás velkou výzvou. Změna jazyka s sebou přináší mnoho dalších úskalí. Poláci budou mít přístup k portfoliu velkých retailových prodejců ve Španělsku, Německu, Francii a ve Spojeném království. Komunikace v rodném jazyce usnadní zákazníkům logistické výzvy,” vysvětluje Paolo Levoni, Senior Director EU Cross Border Trade eBay.
Ambiciózní plán dostat se do TOP3 největších e-commerce platforem v Polsku
Zástupci společnosti zdůrazňují, že vývoj platformy v Polsku bude postupný a nové funkční změny budou realizovány na základě analýz chování spotřebitelů. Tuto strategii společnost eBay uplatňuje na mnoha jiných evropských trzích.
„Zaměříme se především na vývoj funkcí mobilní aplikace, protože naše analýza ukázala, že většina Poláků tento nástroj využívá. V případě potřeby navážeme spolupráci s logistickými operátory, rozšíříme možnosti plateb o další systémy nebo obohatíme věrnostní programy. Naším cílem je stát se v následujících letech jednou z nejoblíbenějších nákupních platforem pro Poláky a dostat se do TOP3 největších e-commerce platforem v Polsku,” dodává Paolo Levoni.
V souvislosti s novým otevřením v Polsku připravila společnost eBay propagační kampaň s názvem Take the Best from the World, zaměřenou především na online aktivity. Kromě toho je společnost aktivní také v lifestylových a technologických médiích a spolupracuje s bloggery na YouTube a TikToku.