2 min. doba čtení

Amazon ve Velké Británii upřednostní malé a střední podniky před nadnárodními firmami

Amazon Business novým projektem podporuje malé a střední podniky ve Velké Británii. Funkce nazvaná "Preferovat malé a střední podniky" podpoří menší a střední prodejce cíleným nakupováním. Projekt se zaměří na podniky s méně než 250 zaměstnanci a obratem nižším než 50 milionů eur.

Amazon ve Velké Británii upřednostní malé a střední podniky před nadnárodními firmami
Zdroj: Depositphotos

Podnikatelé z této skupiny jsou páteří britské ekonomiky – tvoří přibližně tři pětiny zaměstnanosti a polovinu obratu soukromého sektoru. Patří mezi ně regionální dodavatelé nebo malé rodinné podniky.

“Průzkum Amazon Business však ukazuje, že značná část majitelů malých a středních podniků si není jistá, jak nejlépe rozvíjet své podnikání online. Zároveň britští firemní zákazníci, kteří nakupují na Amazon Business, zvýšili své výdaje u obchodních partnerů z řad malých a středních podniků meziročně o více než 60 %, což dokazuje, že zvýšení nákupů od malých a středních podniků je pro větší organizace strategickou prioritou,” vysvětluje ChannelX.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Amazon se je snaží podpořit a zviditelnit před většími nadnárodními společnostmi. Nová funkce také pomáhá zákazníkům řešit problémy, jako je diverzifikace dodavatelské základny a splnění nových legislativních požadavků týkajících se podpory malých podniků.

Rostoucí popularita malých a středních podniků v online prostoru dává také velkým společnostem, jako je Amazon, příležitost zviditelnit se prostřednictvím podpory nebo dotací. Podobný příklad nedávno předvedla na francouzském trhu společnost Alibaba, která obchodníkům poskytla nové možnosti prezentace svých výrobků ve světě.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nepřijetí vlastního těla ovlivňuje nákupní chování Čechů
3 min. doba čtení

Nepřijetí vlastního těla ovlivňuje nákupní chování Čechů

Módní trendy sice do určité míry formují módní preference spotřebitelů, nejnovější výzkum GLAMI Fashion (Re)search ale ukazuje, že nákupům oblečení stále vládnou stereotypy, jak ty ohledně standardů krásy a vzhledu těla, tak ty ohledně věku. Výsledkem je, že třetina Čechů raději vynechá letní aktivitu, aby nemuseli odhalovat své tělo, a třetina Čechů starších 55 let […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+