
Podnikatelé z této skupiny jsou páteří britské ekonomiky – tvoří přibližně tři pětiny zaměstnanosti a polovinu obratu soukromého sektoru. Patří mezi ně regionální dodavatelé nebo malé rodinné podniky.
“Průzkum Amazon Business však ukazuje, že značná část majitelů malých a středních podniků si není jistá, jak nejlépe rozvíjet své podnikání online. Zároveň britští firemní zákazníci, kteří nakupují na Amazon Business, zvýšili své výdaje u obchodních partnerů z řad malých a středních podniků meziročně o více než 60 %, což dokazuje, že zvýšení nákupů od malých a středních podniků je pro větší organizace strategickou prioritou,” vysvětluje ChannelX.
Amazon se je snaží podpořit a zviditelnit před většími nadnárodními společnostmi. Nová funkce také pomáhá zákazníkům řešit problémy, jako je diverzifikace dodavatelské základny a splnění nových legislativních požadavků týkajících se podpory malých podniků.
Rostoucí popularita malých a středních podniků v online prostoru dává také velkým společnostem, jako je Amazon, příležitost zviditelnit se prostřednictvím podpory nebo dotací. Podobný příklad nedávno předvedla na francouzském trhu společnost Alibaba, která obchodníkům poskytla nové možnosti prezentace svých výrobků ve světě.