2 min. doba čtení

Francouzský e-commerce dostává podporu od Alibaby

Tento týden byla zahájena spolupráce mezi francouzskou vládní agenturou Business France a gigantem elektronického obchodu Alibaba na podporu malých a středních podniků ve Francii. Jejich společná iniciativa, která je součástí francouzského vládního programu s názvem Odvažme se vyvážet!, otevírá nové možnosti pro internetové obchodníky, kteří chtějí propagovat své výrobky na celém světě.

Francouzský e-commerce dostává podporu od Alibaby
Zdroj: Depositphotos

Společnost Alibaba spustila platformu, která pomůže malým a středním podnikům ve Francii vstoupit do digitální sféry a expandovat na mezinárodní trhy. Cílem je zvýšit vývoz francouzských výrobků a do roku 2030 zvýšit počet vyvážejících podniků ve Francii o 33 %.

Oproti původní ceně 14 000 eur bude účet “Gold Supplier” společnosti Alibaba k dispozici 200 vybraným malým a středním podnikům po dobu 24 měsíců za speciální sazbu 2 250 eur bez DPH. Tento účet umožní podnikům propagovat své výrobky na platformě B2B před 47 miliony kupujících z celého světa a získat tak nejvyšší úroveň služeb od společnosti Alibaba.

Podpora místních výrobců

Výběr účastníků byl zaměřen na prodejce s místními produkty. Účastníci musí být rovněž legálně registrováni ve Francii, vyrábět své produkty na místním trhu, být na trhu alespoň jeden rok a mít přeshraniční obrat z posledního finančního roku. Žadatelé musí rovněž předložit doklad o právech duševního vlastnictví ke svým výrobkům a prezentovat nejméně 10 výrobků. Podmínkou je mít alespoň jednoho zaměstnance, který se věnuje vývozu.

Díky podpoře Business France a Alibaby získají účastníci nejen přístup k platformě, ale také k marketingovým nástrojům, showroomu Alibaba France a individuální podpoře. To je příslibem nových obchodních příležitostí pro malé a střední podniky ve Francii.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels
3 min. doba čtení

Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels

V nejnovější příručce od Mety se dozvídáme, jak mohou značky efektivně využívat Meta Reels k posílení svých marketingových kampaní a dosahování skutečných výsledků. Zde je shrnutí nejdůležitějších faktů a doporučení, která by měl o tomto výkonném video formátu vědět každý, kdo se pohybuje v e-commerce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+