2min. doba čtení

Francouzský e-commerce dostává podporu od Alibaby

Tento týden byla zahájena spolupráce mezi francouzskou vládní agenturou Business France a gigantem elektronického obchodu Alibaba na podporu malých a středních podniků ve Francii. Jejich společná iniciativa, která je součástí francouzského vládního programu s názvem Odvažme se vyvážet!, otevírá nové možnosti pro internetové obchodníky, kteří chtějí propagovat své výrobky na celém světě.

Francouzský e-commerce dostává podporu od Alibaby
Zdroj: Depositphotos

Společnost Alibaba spustila platformu, která pomůže malým a středním podnikům ve Francii vstoupit do digitální sféry a expandovat na mezinárodní trhy. Cílem je zvýšit vývoz francouzských výrobků a do roku 2030 zvýšit počet vyvážejících podniků ve Francii o 33 %.

Oproti původní ceně 14 000 eur bude účet “Gold Supplier” společnosti Alibaba k dispozici 200 vybraným malým a středním podnikům po dobu 24 měsíců za speciální sazbu 2 250 eur bez DPH. Tento účet umožní podnikům propagovat své výrobky na platformě B2B před 47 miliony kupujících z celého světa a získat tak nejvyšší úroveň služeb od společnosti Alibaba.

Podpora místních výrobců

Výběr účastníků byl zaměřen na prodejce s místními produkty. Účastníci musí být rovněž legálně registrováni ve Francii, vyrábět své produkty na místním trhu, být na trhu alespoň jeden rok a mít přeshraniční obrat z posledního finančního roku. Žadatelé musí rovněž předložit doklad o právech duševního vlastnictví ke svým výrobkům a prezentovat nejméně 10 výrobků. Podmínkou je mít alespoň jednoho zaměstnance, který se věnuje vývozu.

Díky podpoře Business France a Alibaby získají účastníci nejen přístup k platformě, ale také k marketingovým nástrojům, showroomu Alibaba France a individuální podpoře. To je příslibem nových obchodních příležitostí pro malé a střední podniky ve Francii.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nákupní chování Indů se mění
3min. doba čtení

Nákupní chování Indů se mění

Čína už není nejlidnatější zemí. V roce 2022 ji předběhla Indie s více než 1,43 miliardami lidí. Sledovat změnu spotřebitelského chování v nejobydlenější zemi proto může být dobrý indikátor toho, kam se ubírá nákupní chování.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+