2 min. doba čtení

Změny ve vyhledávání Google: diskusní fóra a sociální sítě budou výš

Společnost Google tento týden představila nové nástroje. Na své si přijdou majitelé webových stránek a diskusních fór na sociálních sítích. Obsah se bude lépe umisťovat ve výsledcích vyhledávání Google.

Změny ve vyhledávání Google: diskusní fóra a sociální sítě budou výš
Zdroj: Google

Společnost Google čelí kritice, že výsledky vyhledávání jsou často plné strojově generovaného obsahu optimalizovaného pro SEO. S rozvojem umělé inteligence se tento problém bude jen zhoršovat. Právě k tomu však směřují ohlášené změny v Google ranku – snaží se lépe indexovat, zobrazovat a kategorizovat fóra a sociální sítě ve výsledcích vyhledávání.

Nové funkce vyhledávání Google jsou podle TechCrunch navrženy tak, aby zobrazovaly pohled první osoby na platformy sociálních médií, fór a dalších komunit. Díky tomu bude vyhledávání co nejpřesnější a nejúplnější.

V květnu Google poprvé představil nový filtr vyhledávání “Perspectives”, který ve výsledcích vyhledávání zvýraznil příspěvky z diskusních fór, jako jsou Reddit a Quora a sociálních médií. Algoritmus posouvá podobné výsledky ve vyhledávání výše, aby je bylo snazší najít. Tato funkce se nejprve objevila na mobilních zařízeních a začátkem tohoto měsíce byla spolu s dalšími změnami ve vyhledávání zpřístupněna i uživatelům počítačů.

Nové nástroje pro lepší SEO

Díky novým nástrojům dává Google webovým stránkám, které obsahují pohled první osoby, možnost sdělit vyhledávači, jak jsou jejich data strukturována. Díky tomu se jejich obsah lépe zobrazuje ve výsledcích vyhledávání.

Například díky novému značení ProfilePage budou moci všechny stránky, na kterých tvůrci zveřejňují obsah, zobrazovat profily svých tvůrců přímo ve výsledcích vyhledávání Google, včetně informací, jako je jejich jméno, handle, profilová fotografie, počet sledujících nebo popularita jejich obsahu. Tento typ označování mohou využívat také Perspektivy Google a funkce Diskuze a fóra.

Google již dokáže identifikovat řadu fór s hodnotnými výsledky ve výsledcích vyhledávání. Značka DiscussionForumPosting pomůže společnosti Google lépe rozpoznat konverzace z jakéhokoli online fóra nebo diskusního webu na webu. Nový algoritmus bude nyní lépe indexovat, kategorizovat a hodnotit i menší weby. Do této kategorie budou spadat i stránky s nejčastějšími dotazy.

Společnost Google podpoří majitele stránek při zavádění těchto změn novými přehledy, které budou zobrazovat například chyby, varování a platné položky související s jejich označenými stránkami. Obě funkce budou k dispozici také v Rich Results, aby si majitelé stránek mohli otestovat a ověřit veškeré změny v označování.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+