2min. doba čtení

Založil e-shop s kosmetikou. Nyní je jedničkou v celém Thajsku

Společnost Konvy byla založena před 10 lety a nyní je nejlepší e-commerce platformou s kosmetikou v Thajsku. Nedávno získala investici v hodnotě 10 milionů dolarů. Díky tomuto financování může urychlit své omnichannel a mezinárodní cíle.

Založil e-shop s kosmetikou. Nyní je jedničkou v celém Thajsku

Začal mezi prvními, dnes je v Thajsku největší  

Společnost Konvy založil v roce 2012 čínský podnikatel QingGui Huang, který dříve vedl módní platformy v Číně. Konvy v současné době spolupracuje s více než 1 000 značkami, přičemž do jejího portfolia patří značky jako L’Oréal, Shiseido, Sulwhasoo, Eucerin a La Roche-Posay.

„Obrovskou výhodou společnosti Konvy bylo, že začínala v době, kdy v Thajsku ještě neexistovala velká jména v oblasti elektronického obchodu. Využili jsme této výhody, začali mezi prvními a stali jsme se předním hráčem na elektronickém trhu s kosmetikou,“ zhodnotil Huang pro TechCrunch.

Strategie prodeje

Společnost Konvy ve své prodejní strategii využívá dva hlavní trendy. Oblast zdraví a krásy je pro thajské spotřebitele mimořádně důležitá a tomu odpovídají výdaje v této kategorii. Zakladatel Huang si své předpoklady o výdajích potvrdil u renomovaných značek, a to jej vedlo k založení společnosti Konvy.

„Skutečnost, že zdraví a krása jsou pro thajské spotřebitele prioritou, je výsledkem poptávky i nabídky,“ řekl. „Pokud jde o nabídku, Thajsko je již více než 40 let centrem výroby mnoha mezinárodních značek. Vznikl tak prosperující průmysl. Na straně poptávky vidíme, že thajští spotřebitelé skutečně hledají ty nejlepší výrobky a jsou ochotni utrácet za nejnovější trendy.“

Druhým trendem je nástup sociálních sítí – mladá thajská generace na nich stráví v průměru 3 hodiny denně. Společnost Konvy hojně využívá sociální média nejen pro marketing, ale také pro přímý prodej. Vzhledem k tomu, že spotřebitelé generace Z kupovali produkty, které viděli na TikToku, začala společnost Konvy investovat do tohoto prodejního kanálu a vytvořila si silnou komunitu zákazníků.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Změny ve vedení skupiny Rohlik

Skupina Rohlik rozšiřuje svůj manažerský tým. Ředitel české pobočky Olin Novák byl jmenován generálním ředitelem pro mezinárodní obchod. Na palubu nastoupil také Martin Beháň, který vedl Tesco v Polsku.

Redakce Redakce
Přečíst článek
6min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Dnes se podíváme na odhadované prodeje během Black Friday ve Spojených státech, prozradíme vám, který polský e-shop vstupuje na slovenský trh, a pustíme si krátkou ukázku ze zajímavého rozhovoru Štefana Polgáriho s Markem Šulíkem, který je šéfem digitálního marketingu cyklistické značky Isadore. Celý rozhovor spolu s dalšími tématy najdete jako vždy na ecommercebridge.cz.

Redakce Redakce
Přečíst článek