2 min. doba čtení

Založil e-shop s kosmetikou. Nyní je jedničkou v celém Thajsku

Společnost Konvy byla založena před 10 lety a nyní je nejlepší e-commerce platformou s kosmetikou v Thajsku. Nedávno získala investici v hodnotě 10 milionů dolarů. Díky tomuto financování může urychlit své omnichannel a mezinárodní cíle.

Založil e-shop s kosmetikou. Nyní je jedničkou v celém Thajsku

Začal mezi prvními, dnes je v Thajsku největší  

Společnost Konvy založil v roce 2012 čínský podnikatel QingGui Huang, který dříve vedl módní platformy v Číně. Konvy v současné době spolupracuje s více než 1 000 značkami, přičemž do jejího portfolia patří značky jako L’Oréal, Shiseido, Sulwhasoo, Eucerin a La Roche-Posay.

„Obrovskou výhodou společnosti Konvy bylo, že začínala v době, kdy v Thajsku ještě neexistovala velká jména v oblasti elektronického obchodu. Využili jsme této výhody, začali mezi prvními a stali jsme se předním hráčem na elektronickém trhu s kosmetikou,“ zhodnotil Huang pro TechCrunch.

Strategie prodeje

Společnost Konvy ve své prodejní strategii využívá dva hlavní trendy. Oblast zdraví a krásy je pro thajské spotřebitele mimořádně důležitá a tomu odpovídají výdaje v této kategorii. Zakladatel Huang si své předpoklady o výdajích potvrdil u renomovaných značek, a to jej vedlo k založení společnosti Konvy.

„Skutečnost, že zdraví a krása jsou pro thajské spotřebitele prioritou, je výsledkem poptávky i nabídky,“ řekl. „Pokud jde o nabídku, Thajsko je již více než 40 let centrem výroby mnoha mezinárodních značek. Vznikl tak prosperující průmysl. Na straně poptávky vidíme, že thajští spotřebitelé skutečně hledají ty nejlepší výrobky a jsou ochotni utrácet za nejnovější trendy.“

Druhým trendem je nástup sociálních sítí – mladá thajská generace na nich stráví v průměru 3 hodiny denně. Společnost Konvy hojně využívá sociální média nejen pro marketing, ale také pro přímý prodej. Vzhledem k tomu, že spotřebitelé generace Z kupovali produkty, které viděli na TikToku, začala společnost Konvy investovat do tohoto prodejního kanálu a vytvořila si silnou komunitu zákazníků.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Aukce unikátních .sk domén pokračují od 15. ledna
1 min. doba čtení

Aukce unikátních .sk domén pokračují od 15. ledna

Dne 15. ledna spouští společnost SK-NIC druhé kolo aukcí 1- a 2-znakových .sk domén! Domény jako a.sk, 1.sk nebo bb.sk už mají majitele po prvním kole. 0.sk, x.sk, at.sk a další však stále zůstávají ve hře pro další aukce. Podívejte se na seznam domén, ze kterých budeme vybírat v nadcházejícím kole. Nezmeškejte příležitost stát se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Slovenská e-commerce konečně v zelených číslech. Rok 2024 vzrostl o 6 %
3 min. doba čtení

Slovenská e-commerce konečně v zelených číslech. Rok 2024 vzrostl o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvou letech korekce znovu narostly, a to o výrazných +6 %. Klíčový poslední kvartál dosáhl dokonce růstu až +7 %, což potvrdilo předvánoční dohady, že Slováci nebudou na Vánocích šetřit. Překvapivým skokanem roku jsou solární sestavy, které meziročně narostly o neuvěřitelných +1137 %. Kam směřovala slovenská e-commerce v roce 2024? […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+