2min. doba čtení

Založil e-shop s kosmetikou. Nyní je jedničkou v celém Thajsku

Společnost Konvy byla založena před 10 lety a nyní je nejlepší e-commerce platformou s kosmetikou v Thajsku. Nedávno získala investici v hodnotě 10 milionů dolarů. Díky tomuto financování může urychlit své omnichannel a mezinárodní cíle.

Založil e-shop s kosmetikou. Nyní je jedničkou v celém Thajsku

Začal mezi prvními, dnes je v Thajsku největší  

Společnost Konvy založil v roce 2012 čínský podnikatel QingGui Huang, který dříve vedl módní platformy v Číně. Konvy v současné době spolupracuje s více než 1 000 značkami, přičemž do jejího portfolia patří značky jako L’Oréal, Shiseido, Sulwhasoo, Eucerin a La Roche-Posay.

„Obrovskou výhodou společnosti Konvy bylo, že začínala v době, kdy v Thajsku ještě neexistovala velká jména v oblasti elektronického obchodu. Využili jsme této výhody, začali mezi prvními a stali jsme se předním hráčem na elektronickém trhu s kosmetikou,“ zhodnotil Huang pro TechCrunch.

Strategie prodeje

Společnost Konvy ve své prodejní strategii využívá dva hlavní trendy. Oblast zdraví a krásy je pro thajské spotřebitele mimořádně důležitá a tomu odpovídají výdaje v této kategorii. Zakladatel Huang si své předpoklady o výdajích potvrdil u renomovaných značek, a to jej vedlo k založení společnosti Konvy.

„Skutečnost, že zdraví a krása jsou pro thajské spotřebitele prioritou, je výsledkem poptávky i nabídky,“ řekl. „Pokud jde o nabídku, Thajsko je již více než 40 let centrem výroby mnoha mezinárodních značek. Vznikl tak prosperující průmysl. Na straně poptávky vidíme, že thajští spotřebitelé skutečně hledají ty nejlepší výrobky a jsou ochotni utrácet za nejnovější trendy.“

Druhým trendem je nástup sociálních sítí – mladá thajská generace na nich stráví v průměru 3 hodiny denně. Společnost Konvy hojně využívá sociální média nejen pro marketing, ale také pro přímý prodej. Vzhledem k tomu, že spotřebitelé generace Z kupovali produkty, které viděli na TikToku, začala společnost Konvy investovat do tohoto prodejního kanálu a vytvořila si silnou komunitu zákazníků.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
3min. doba čtení

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK

Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+