2 min. doba čtení

YouTube zpomaluje videa uživatelům, kteří blokují reklamy

Pokud YouTube zjistí použití blokovače, uživatel bude mít pomalejší a nepříjemnější zážitek ze sledování. Toto opatření je součástí rozsáhlé snahy YouTube zabránit uživatelům blokovat jeho reklamy.

YouTube zpomaluje videa uživatelům, kteří blokují reklamy
Zdroj: Depositphotos

Na začátku tohoto měsíce jsme informovali, že YouTube zpřísňuje svou hru v boji proti blokovačům reklam. Platforma potvrdila, že zpomaluje načítání webových stránek uživatelům, které při návštěvě YouTube přistihne při používání adblockerů.

YouTube postupně zpřísňuje svá opatření. Některým uživatelům dokonce zcela brání v přehrávání obsahu. Nyní, jak oznámil server Android Authority a potvrdil sám YouTube, dochází také ke zpoždění načítání stránek, přičemž různí uživatelé hlásí čekací dobu pět a více sekund.

“Abychom podpořili rozmanitý ekosystém tvůrců po celém světě a umožnili miliardám lidí přístup k jejich oblíbenému obsahu na YouTube, spustili jsme iniciativu, která nutí diváky s povoleným blokováním reklam povolit reklamy na YouTube nebo vyzkoušet službu YouTube Premium pro zážitek bez reklam. Uživatelé s nainstalovaným blokováním reklam mohou mít nepříznivý zážitek ze sledování bez ohledu na to, jaký prohlížeč používají,” uvedla platforma v oficiálním prohlášení pro Android Authority.

Změny se týkají pouze webové verze aplikace, nikoli těch, kteří se na YouTube přihlašují prostřednictvím mobilní aplikace. Většina přístupů probíhá přes stránky youtube.com, nikoli přes aplikaci. Dopad blokátorů by tedy mohl být významný. Podobná opatření však můžeme očekávat i od jiných platforem. YouTube vytáhl do boje právě proto, že uživatelé obcházejí jeho hlavní zdroj příjmů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+