2 min. doba čtení

Blokátory reklam na YouTube si již neškrtnou

Nejpopulárnější sociální síť a videoplatforma YouTube zpřísňuje hru. Uživatelé, kteří si pomocí různých nástrojů blokují reklamu, budou od spuštění videí zcela odstřihnuti.

Blokátory reklam na YouTube si již neškrtnou

Youtube globálně tlačí na své uživatele, aby povolili zobrazování reklam nebo alespoň zvážili službu YouTube Premium. Tuto informaci oznámil Christopher Lawton, manažer komunikace YouTube, v nedávném prohlášení pro portál The Verge.

Zaplatit nebo povolit

Platforma v červnu potvrdila, že uživatelům s blokátory reklam videa nespustí, Lawton to ovšem označil za “malý globální experiment”. Za poslední týdny narostl počet uživatelů s nainstalovanými blokátory reklam, kteří nemohou sledovat videa na YouTube. Platforma v takovém případě zobrazuje oznámení, že přehrávání videa je zablokováno, pokud není blokátor reklam zcela vypnutý, nebo alespoň nemá udělenou výjimku pro YouTube. Uživatelé vyzývá k povolení reklamy nebo povzbuzuje vyzkoušet službu YouTube Premium.

Zdroj: The Verge

YouTube má v blokování téměř 100% úspěšnost, ale může se stát, že video půjde přehrát i přes zmíněné výzvy.

YouTube změnil reklamní strategii

Letos se platforma přiklonila k několika změnám v zobrazování reklam. V květnu společnost do své televizní aplikace zavedla 30sekundové reklamy bez možnosti přeskočení. Později začala experimentovat s delšími, ale méně častými reklamami. Od tohoto kroku si pravděpodobně slibuje, že podnítí více uživatelů k předplacení YouTube Premium bez reklam. Na druhé straně, platforma se přiklonila ik nepopulárním krokům – zdražila prémiovou verzi o 2 dolary a zrušila levnější plán Premium Lite, čímž si zřejmě zkomplikuje cestu k platícím uživatelům.

Lawton tvrdí, že používání blokovačů reklam porušuje podmínky používání platformy. Dodává, že “reklamy podporují rozmanitý ekosystém tvůrců na celém světě a umožňují miliardám lidí přístup k jejich oblíbenému obsahu na YouTube”.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+