2 min. doba čtení

YouTube představuje 4 nové funkce pro lepší tvorbu obsahu

Populární videoplatforma YouTube potěšila komunitu tvůrců novým rokem. Vylepšení jim umožní nahlédnout do analýzy playlistů a přinese inspiraci pro nový obsah.

YouTube představuje 4 nové funkce pro lepší tvorbu obsahu
Zdroj: Depositphotos

Research

Karta Research byla dosud k dispozici pouze v mobilních aplikacích YouTube. Poskytuje informace o tom, co lidé hledají. Díky ní mohou tvůrci získat inspiraci pro témata svých dalších videí.

Tyto přehledy se nyní objevují i na stolních počítačích, ale zatím se týkají pouze anglických vyhledávání od diváků ve Spojených státech, Velké Británii, Indii, Austrálii a Kanadě.

Kromě rozšíření verze pro stolní počítače byly přidány úpravy designu a vylepšení pro zobrazení vyhledávání souvisejícího s kanálem konkrétního tvůrce. Poskytuje rostoucí vyhledávání, hlavní dotazy uživatelů, zvýraznění a obsahové mezery, tj. mezery v obsahu.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Top community clips

Sdílené komunitní klipy umožňují tvůrcům obsahu zobrazit 5 nejlepších klipů na svém kanálu v sekci Klip komunity. Cílem je vyšší zapojení diváků a zvýšení sledovanosti. Dosud byly klipy k dispozici na webech třetích stran, jako je Discord a Reddit, ale ne na YouTube.

Vylepšená analýza playlistů

Playlisty není třeba nijak zvlášť představovat – jejich účelem je přehledně uspořádat obsah do tematických celků. Nyní YouTube přišel se způsobem, jak je analyzovat na jednom místě.

Tvůrci získali přehledné analytické údaje o svých seznamech skladeb. Nová analytika zobrazuje například dobu sledování, zobrazení, návštěvnost a další údaje. Data pomohou kanálům získat přehled o tom, jak si jednotlivé playlisty a videa v nich vedou.

Plánovaná publikace pouze pro členy

YouTubeři nyní mohou plánovat videa jako obsah určený pouze pro členy, tj. účty, které finančně podporují kanál.

Uživatelé, kteří si zaplatí prémiové členství, mají možnost dostat se k obsahu jako první. Dosud bylo nutné nastavit dřívější přístup k videu ručně, s novou funkcí je to však automatické. Tvůrci mohou snadněji naplánovat, kdy bude video přístupné pouze členům a kdy bude zveřejněno pro všechny. Platforma si od nové funkce slibuje nárůst obsahu určeného pouze pro členy.

|

Nejočekávanější novinka – A/B testování náhledů – zůstává záhadou a YouTube zatím nezveřejnil další informace.

 

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Facebook aktualizuje pravidla pro ukládání živých vysílání
2 min. doba čtení

Facebook aktualizuje pravidla pro ukládání živých vysílání

Facebook oznámil významné změny týkající se správy živých videí na své síti. Důležitá změna vstupuje v platnost dnes, 19. února 2025 – všechna nová živá vysílání budou na platformě dostupná pouze 30 dní po jejich odvysílání. Po měsíci Facebook automaticky smaže všechna videa ze svých serverů. Zjistěte, jak bude nově fungovat ukládání živých vysílání na […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?
4 min. doba čtení

Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?

Video obsah poutá pozornost – vidíme to v podstatě na všech platformách. Na Instagramu dominují Reels, Facebook je plný videí, dokonce YouTube, který je založen na videích, má své Shorts. A nakonec se s nimi setkáváme i v e-shopech při prezentaci produktů. Také byznysová síť LinkedIn informovala, že meziročně sledovanost videí vzrostla o 36 %, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Předpokládá se, že live shopping letos osloví více než 20 % Američanů
4 min. doba čtení

Předpokládá se, že live shopping letos osloví více než 20 % Američanů

Online nakupování se mění a jedním z rostoucích trendů je live shopping – forma prodeje, kde si spotřebitelé mohou v reálném čase prohlížet produkty, klást otázky a okamžitě nakupovat. Podle říjnové předpovědi EMARKETER bude v roce 2025 prostřednictvím livestreamu nakupovat více než 21,7 % digitálních kupujících v USA. Tento trend naznačuje, že interaktivní formy e-commerce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+