2 min. doba čtení

YouTube pokročil v A/B testování miniatur. Možná se dočkáme už letos

Jednou z nejžádanějších funkcí tvůrců YouTube je možnost testovat miniatury. Platforma o zavedení této funkce informovala již v loňském roce.

YouTube pokročil v  A/B testování miniatur. Možná se dočkáme už letos
Zdroj: Depositphotos

Loni v červnu společnost YouTube hovořila o tom, že tvůrcům přinese dlouho požadovanou funkci – testovací miniatury neboli náhledy videí, které tvůrcům pomohou optimalizovat výkon jejich obsahu. Ve videu oznámili, že tvůrci budou moci nahrát až 3 varianty obrázků a vyhodnotit, která přináší nejlepší prokliky. A/B testování přitom může probíhat až 2 týdny.

|

Plaforma nejdřív testovala novinku v malém měřítku, ale v současné době se testování rozšířilo na 50 tisíc kanálů s různým zaměřením. Tvrdí to Rene Ritchie, zástupce YouTube pro vztahy s tvůrci:

„Testování miniatur je stále ve fázi zkoušek. Od konce loňského roku se testování rozšířilo na 50 000 kanálů různých typů, velikostí a regionů na YouTube (což je stále malé číslo vzhledem k tomu, kolik kanálů na YouTube je). To bude pokračovat, dokud tým nebude mít pocit, že produkt poskytuje to, co tvůrci potřebují, a pak se začne přecházet do režimu spuštění. Zatím nemáme k dispozici časový plán, protože je těžké předvídat, jak rychlé nebo pomalé budou testy takového rozsahu, ale jakmile bude připraven ke spuštění, YouTube o tom určitě všechny informuje.“

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge