2 min. doba čtení

YouTube pokročil v A/B testování miniatur. Možná se dočkáme už letos

Jednou z nejžádanějších funkcí tvůrců YouTube je možnost testovat miniatury. Platforma o zavedení této funkce informovala již v loňském roce.

YouTube pokročil v  A/B testování miniatur. Možná se dočkáme už letos
Zdroj: Depositphotos

Loni v červnu společnost YouTube hovořila o tom, že tvůrcům přinese dlouho požadovanou funkci – testovací miniatury neboli náhledy videí, které tvůrcům pomohou optimalizovat výkon jejich obsahu. Ve videu oznámili, že tvůrci budou moci nahrát až 3 varianty obrázků a vyhodnotit, která přináší nejlepší prokliky. A/B testování přitom může probíhat až 2 týdny.

|

Plaforma nejdřív testovala novinku v malém měřítku, ale v současné době se testování rozšířilo na 50 tisíc kanálů s různým zaměřením. Tvrdí to Rene Ritchie, zástupce YouTube pro vztahy s tvůrci:

„Testování miniatur je stále ve fázi zkoušek. Od konce loňského roku se testování rozšířilo na 50 000 kanálů různých typů, velikostí a regionů na YouTube (což je stále malé číslo vzhledem k tomu, kolik kanálů na YouTube je). To bude pokračovat, dokud tým nebude mít pocit, že produkt poskytuje to, co tvůrci potřebují, a pak se začne přecházet do režimu spuštění. Zatím nemáme k dispozici časový plán, protože je těžké předvídat, jak rychlé nebo pomalé budou testy takového rozsahu, ale jakmile bude připraven ke spuštění, YouTube o tom určitě všechny informuje.“

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe