3 min. doba čtení

6 novinek, které brzy obohatí YouTube Shorts

YouTube chce usnadnit tvorbu obsahu všem - nováčkům i online hvězdám se slušnou základnou sledujících.

6 novinek, které brzy obohatí YouTube Shorts
Zdroj: Depositphotos

Platforma zatím neupřesnila, kdy bude novinka spuštěna, ale rozhodla se o jejích výhodách informovat ještě před jejím spuštěním. Berme to tedy jako příležitost připravit se na ni a získat šanci implementovat ji do svých budoucích marketingových strategií.

Proč se YouTube zaměřuje na Shorts? Krátká videa jsou všude, jsou trendy a je po nich poptávka. Slovy Johanny Voolich, CPO YouTube:

“Nejlepší na Shorts je, že je zábavné je sledovat. V současné době máme 70 miliard zhlédnutí denně a platforma stále roste.”

Delší videa s automatickým rozvržením

Platforma loni představila nástroje, které usnadňují proměnu klasických videí na Shorts a nyní přichází s vylepšeními. Do systému Android brzy dorazí funkce Auto Layout, která automaticky sleduje hlavní objekt ve videu. Můžeme se těšit na dynamické posouvání, přibližování a ořezávání.

Text to speech

TikTok nás všechny poznamenal specifickým automatickým hlasem, který pronikl do všech oblastí internetu. A přichází i na YouTube. Pomocí funkce Text to Speech mohou tvůrci převádět text na mluvené slovo. K dispozici budou 4 různé hlasy. Jak si funkce poradí s češtinou, je otázkou. Nechme se překvapit.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Zapojení komunity pomocí interaktivní nálepky

Tvůrci budou moci přidat nálepku “Add yours”. Sledovatelé se tak budou moci snadno připojit a přidat svou odpověď na otázku nebo výzvu. Vypadá to jako slibná interaktivní funkce.

Šílenství kolem Minecraftu

Díky funkci gamifikace v aplikaci Šortky bude možné zaznamenávat své úspěchy, sdílet je a soutěžit s přáteli.

“Na oslavu 15. výročí Minecraftu jsme nedávno uvedli dva nové efekty. Minecraft Spring vás přenese přímo do světa Minecraftu a Minecraft Rush je nová minihra, kterou si můžete zahrát přímo v přehrávači Shorts,” uvádí platforma.

AI vyladí popisky

Zajímavou funkcí jsou automaticky generované titulky. Cílem bude vytvořit poutavější texty, které zaujmou lidi, kteří sledují Shorts bez zvuku. Výhodou je, že budou upravitelné, přizpůsobitelné a stylizovatelné pomocí různých písem a barev.

Remix na druhou

Možnost remixovat remix může znít poněkud bizarně, ale každý, kdo není včerejší, pravděpodobně pochopil, že přetváření existujících děl v současné době opravdu boduje. Remixy jsou krátká videa, která obsahují segment z veřejného videa na YouTube nebo z krátkého videa jiného uživatele (tj. tvůrce neodmítl znovu použít svůj obsah). YouTube již nabízí různé nástroje pro remixování videí, ale nový doplněk umožní tvůrcům vytvářet remixy i z již existujících remixů, nejen z dlouhých videí nebo krátkých videí.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+