3min. doba čtení

YouTube má za sebou úspěšný rok. Přináší tipy, jak prorazit

YouTube letos oslovil svět více než kdykoli předtím. Značky a kultura se spojily v dynamickém světě reklamy, kde inovace v oblasti umělé inteligence a nárůst připojených chytrých televizorů a šortek YouTube vytvořily nekonečné příležitosti ke spojení s publikem.

YouTube má za sebou úspěšný rok. Přináší tipy, jak prorazit
Zdroj: Depositphotos

Tvorcovia vládnu

“Každý den se na YouTube dívají miliardy diváků, aby viděli, co dělají jejich oblíbení tvůrci. Ve skutečnosti 68 % diváků YouTube z generace Z souhlasí s tím, že tvůrci jsou důvodem, proč navštěvují YouTube. Letos se divákům líbilo, jak oživili značky. Jako v případě radostného partnerství s tvůrci Reese’s, které získalo 73 tisíc lajků. Nechyběl ani hravý návod na líčení od SUGAR Cosmetics, který inspiroval 14 tisíc komentářů, ukázka produktu od Brevite, která si vysloužila 30 milionů zhlédnutí, a chytré zákulisí od Old Spice, které si vysloužilo 82 tisíc lajků,” uvádí platforma.

Shorts jako klíč k úspěchu

“Kreativita značek ve formátu Shorts se v letošním roce prudce zvýšila. Inzerenti všeho druhu vytvořili skvělé ukázky, scénky a příběhy, které vzbudily zájem, podpořily prodeje a vybudovaly fanoušky jejich značek. Hra Clash of Clans dosáhla ve smyčce více než 76 milionů zhlédnutí a 2,5 milionu lajků. Domino’s využilo netradiční nabídky a Squarespace ukázal, jak je navržen tak, aby prodal cokoli.”

Longform nevyhynul

“Podle společnosti Nielsen byl YouTube po většinu roku 2023 nejsledovanější platformou diváků na připojených televizorech. V letošním roce přinesly značky na YouTube bohaté vyprávění příběhů (včetně velké obrazovky). Společnost Samsung pomohla divákům hlouběji pochopit funkce modelu Galaxy S23 Ultra a živě přenášela celou událost uvedení na trh – do dnešního dne bylo zaznamenáno 19 milionů zhlédnutí.”

Vzrušující přehlídka skvělých reklam z roku 2023 nám ukázala, jak značky ožívají v různých příbězích a formátech.

Například i takoví velikáni jako Apple, Louis Vuitton nebo Pepsi zkoušeli nové věci a vynikali v různých délkách a stylech. Inovativně využily variabilní formáty a oslovily miliony diváků.

Ponaučení z roku 2023

Hitmakeři kultury, tvůrci a Shorts – to jsou klíče k úspěchu. Tvůrci na YouTube jsou stále silnějším tahákem a kampaně Shorts dosahují výrazně vyšších konverzí. Vyprávějte pronikavé příběhy, a pokud chcete oslovit publikum YouTube, nechte se inspirovat umělou inteligencí, která zajistí exponenciální dopad vašich kampaní.

Držte nám palce, abychom v příštím roce měli nové šťavnaté kampaně!

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nákupní chování Indů se mění
3min. doba čtení

Nákupní chování Indů se mění

Čína už není nejlidnatější zemí. V roce 2022 ji předběhla Indie s více než 1,43 miliardami lidí. Sledovat změnu spotřebitelského chování v nejobydlenější zemi proto může být dobrý indikátor toho, kam se ubírá nákupní chování.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+