V rozhovoru se dozvíte:
- 0:27 co je DASE a jak tato agentura vznikla;
- 3:53 pro jaký typ klientely pracují a pro koho je určena hloubková analytika;
- 6:03 jak funguje jejich práce s klientem v praxi a zda jsou jen konzultanty nebo reálné „něco dělají”;
- 9:44 jaký je rozdíl v implementaci změn u korporací a u menších firem;
- 11:30 zda pracují jen pro velké společnosti nebo mohou obsloužit také malé e-shopy;
- 13:16 jakým způsobem kontrolují kvalitu dat, pokud nevidí dovnitř firmy, s jakými chybami v nastavení GA se nejčastěji setkávají,
- 16:30 jakým způsobem měřit GA 360 a jak si nastavit metriky, které se vyplatí sledovat,
- 18:06 zda má smysl řešit analytiku se specializovanou agenturou, pokud už klient spolupracuje s agenturou, která mu řeší performance,
- 22:53 jak si má malý e-shop vybrat agenturu – oslovit několik specializovaných nebo takovou, která nabízí „vše pod jednou střechou”?