2min. doba čtení

Víte, jak správně měřit svá data? (Júlia Micháleková, DASE)

Většina správců webů dnes analyzuje svá data, na základě kterých pak přijímá různá rozhodnutí. Je proto velmi důležité mít analytiku nastavenou správně a měřit správně metriky. V našem druhém rozhovoru s Julií Michálekovou si budeme povídat o tom, jakým způsobem vnímá analytiku. Momentálně totiž působí v agentuře DASE, která se zaměřuje hlavně na analytiku. Jako jedna z mála firem na Slovensku pracuje s Google Analytics 360.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:27 co je DASE a jak tato agentura vznikla;
  • 3:53 pro jaký typ klientely pracují a pro koho je určena hloubková analytika;
  • 6:03 jak funguje jejich práce s klientem v praxi a zda jsou jen konzultanty nebo reálné „něco dělají”;
  • 9:44 jaký je rozdíl v implementaci změn u korporací a u menších firem;
  • 11:30 zda pracují jen pro velké společnosti nebo mohou obsloužit také malé e-shopy;
  • 13:16 jakým způsobem kontrolují kvalitu dat, pokud nevidí dovnitř firmy, s jakými chybami v nastavení GA se nejčastěji setkávají,
  • 16:30 jakým způsobem měřit GA 360 a jak si nastavit metriky, které se vyplatí sledovat,
  • 18:06 zda má smysl řešit analytiku se specializovanou agenturou, pokud už klient spolupracuje s agenturou, která mu řeší performance,
  • 22:53 jak si má malý e-shop vybrat agenturu – oslovit několik specializovaných nebo takovou, která nabízí „vše pod jednou střechou”?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek