Zajímá mě
30. dubna 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
30. dubna 2019

Víte, jak správně měřit svá data? (Júlia Micháleková, DASE)

2 min čtení

Většina správců webů dnes analyzuje svá data, na základě kterých pak přijímá různá rozhodnutí. Je proto velmi důležité mít analytiku nastavenou správně a měřit správně metriky. V našem druhém rozhovoru s Julií Michálekovou si budeme povídat o tom, jakým způsobem vnímá analytiku. Momentálně totiž působí v agentuře DASE, která se zaměřuje hlavně na analytiku. Jako jedna z mála firem na Slovensku pracuje s Google Analytics 360.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:27 co je DASE a jak tato agentura vznikla;
  • 3:53 pro jaký typ klientely pracují a pro koho je určena hloubková analytika;
  • 6:03 jak funguje jejich práce s klientem v praxi a zda jsou jen konzultanty nebo reálné „něco dělají”;
  • 9:44 jaký je rozdíl v implementaci změn u korporací a u menších firem;
  • 11:30 zda pracují jen pro velké společnosti nebo mohou obsloužit také malé e-shopy;
  • 13:16 jakým způsobem kontrolují kvalitu dat, pokud nevidí dovnitř firmy, s jakými chybami v nastavení GA se nejčastěji setkávají,
  • 16:30 jakým způsobem měřit GA 360 a jak si nastavit metriky, které se vyplatí sledovat,
  • 18:06 zda má smysl řešit analytiku se specializovanou agenturou, pokud už klient spolupracuje s agenturou, která mu řeší performance,
  • 22:53 jak si má malý e-shop vybrat agenturu – oslovit několik specializovaných nebo takovou, která nabízí „vše pod jednou střechou”?

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.