6min. doba čtení

Urban Fashion Store s Kaufland Global Marketplace a jejich cesta k úspěchu

Od roku 2009 je Urban Fashion Store – Gangstagroup ze Slovenska úspěšným online obchodem s městskou a hiphopovou módou, své zboží distribuuje po celém světě. Tato rodinná firma prodává své zboží také na marketplace Kaufland.de, a tím pokračuje ve svém úspěšném příběhu i v Německu.

Urban Fashion Store s Kaufland Global Marketplace a jejich cesta k úspěchu

Po úspěšném startu a vynikajících zkušenostech s Kaufland.de bude Gangstagroup brzy prodávat své zboží také pomocí all-in-one řešení Kaufland Global Marketplace na všech online marketplace společnosti Kaufland. V rozhovoru popisuje výkonná ředitelka Zuzana Mikulášková své zkušenosti s online prodejem a hovoří o obrovských příležitostech, které se díky novým marketplace nabízejí českým a slovenským prodejcům.

Online prodej jako obchodní model

Zuzana Mikulášková se seznámila se svým manželem v roce 2009. Po několika letech strávených v USA si po návratu na Slovensko všiml velké díry na trhu se značkovým oblečením pro mladé lidi a založil si internetový obchod. „Začal dovážet věci přímo z Ameriky. Postupně nakupoval od evropských distributorů a kromě maloobchodu zásoboval i slovenské obchody. První kancelář měl za domem – připomínala spíše garáž. Mezi jeho zákazníky patřil i Ego z Kontrafaktu,“ řekla nám Zuzana Mikulášková. „Otevřeli jsme kamennou prodejnu v Senci a o rok později prodejnu Gangstagroup v centru Bratislavy, která byla největší na Slovensku.“ Mezi jejich zákazníky v té době patřily například Separ, Majk Spirit a H16 nebo Laci Strike.

Po pěti letech se podnikatelská dvojice rozhodla uzavřít kamenné prodejny v Senci a Bratislavě a zaměřit se výhradně na online prodej. „Bylo to pro nás těžké rozhodnutí, ale oba jsme viděli obrovský potenciál v tom, jak můžete investovat svůj čas a peníze do ještě širšího sortimentu a lepšího zákaznického servisu,“ říká podnikatelka. To, co se stalo poté, jí a jejímu manželovi dalo za pravdu: Rozšířením online obchodu se nejen zvýšila viditelnost jejich nabídky, ale narostly i jejich výnosy z prodeje.

Po úspěšném spuštění jejich online obchodu bylo dalším logickým krokem vytvoření dalších online prodejních kanálů, aby se jejich firma mohla i nadále těšit úspěchu. Oba podnikatelé si uvědomují, jak důležité je držet krok s inovacemi a trendy, zejména v oblasti e-commerce: „Na začátku jsem sama chodila na různé semináře a školení. V dnešní době se však bez know-how a profesionality ostatních neobejdete.“ Spolupráce s Kaufland.de jako zavedeným německým marketplace jim proto nabídla obrovskou příležitost ke zvýšení prodeje.

Kaufland Global Marketplace umožňuje zaměřit se na jádro svého podnikání

S Kaufland Global Marketplace mohou prodejci prodávat současně na několika online marketplace ve více než 5 000 různých kategoriích. Jen na stránkách Kaufland.de najdou zákazníci přibližně 45 milionů produktů.

„Upřímně řečeno, překvapilo mě, že na marketplace Kaufland.de se neprodávají jen potraviny, ale i produkty z nepotravinářských kategorií,“ řekl výkonná ředitelka online obchodu Gangstagroup. Online prodejci těží zejména z širokého dosahu silné značky Kaufland. „Pokud jste online prodejce a propojíte svůj sortiment s marketplace, jako je Kaufland.de, nevyhnutelně to vede ke zviditelnění vaší značky a vašeho konceptu. A přesně to se stalo. Velmi dobré produkty, u kterých jsme očekávali, že budou TOP produkty na našem online shopu, se na Kaufland.de vyprodaly během několika málo dní,“ říká paní Mikulášková. „Obecně ale mohu říci, že na Kaufland.de se nám nejlépe prodávají dražší a luxusnější produkty,“ pokračuje.

Další velkou výhodou je skutečnost, že se prodejci mohou od začátku plně soustředit na svou hlavní činnost – prodej zboží. To si myslí i paní Mikulášková: „Výhodou marketplace je, že se nemusíte starat o to, jakou barvu má tlačítko nákupního košíku, nemusíte dělat UX analýzu svého online shopu, AB testování, optimalizaci rychlosti online shopu a mnoho dalších podobných úkonů. Prostě jen prodáváte. O všechno ostatní se postará marketplace. Postará se o to, aby proces s objednávkami proběhl hladce.“

Pro prodej na marketplace společnosti Kaufland je k dispozici kompletní technická infrastruktura. Pro vyřizování objednávek a správu nabízeného zboží mají prodejci k dispozici portál pro prodejce. Produkty a nabídky lze spravovat manuálně nebo prostřednictvím souboru CSV. Kromě toho mohou prodejci propojit své obchodní systémy prostřednictvím rozhraní REST API.

Kaufland také zajišťuje platební transakce za objednávky a externí reklamu pro nabídky prodejců ve vyhledávačích zboží. Online prodejci mohou díky Kaufland Global Marketplace nabídnout svým zákazníkům více relevantních platebních metod. Již během onboardingu nových prodejců je neustále k dispozici podpora pro prodejce, která je dostupná i v češtině a slovenštině. Kaufland Global Marketplace nabízí také bezplatné řešení pro překlady údajů o produktech. Rozšíření prodeje na německý marketplace Kaufland tak lze provést snadno a s úsporou prostředků, aniž byste museli vynaložit spoustu času a úsilí například na překlad produktových údajů. Prodejci se tak mohou soustředit na hlavní náplň svého podnikání.

Čeští a slovenští zákazníci jsou připraveni na příchod nových marketplace společnosti Kaufland

V únoru 2023 byl úspěšný koncept německého marketplace Kaufland.de implementován také na Slovensku. Již za několik týdnů bude k dispozici rovněž český marketplace Kaufland.cz. Technologie, která stojí za Kaufland Global Marketplace, umožňuje prodávat na více marketplace současně. Prodejci tak mohou se společností Kaufland zahájit svou mezinárodní expanzi. Na tento důležitý krok se těší i Zuzana Mikulášková s manželem: „Díky zkušenostem s německým marketplace Kaufland.de pevně věřím, že budeme od samého začátku spuštění českého a slovenského marketplace stoprocentně připraveni. A samozřejmě i na zvýšení počtu objednávek.“

Pokud i vy chcete jako online prodejce dosáhnout vyšších výnosů, začněte již nyní prodávat s Kaufland Global Marketplace:

Early bird nabídka na Kaufland.cz a Kaufland.sk

Prodávejte během prvních šesti měsíců od spuštění nových marketplace s:

  • 0 % provizí
  • 0 Kč základním poplatkem
  • a slevou až do 30 000 Kč na reklamy na sponzorované produkty

Zajistěte si nabídku early bird již nyní!

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vyzkoušejte automatické bidování s nástrojem Beed
2min. doba čtení

Vyzkoušejte automatické bidování s nástrojem Beed

Neztrácejte čas ručním bidováním a využijte efektivní propagaci svých produktů. Nejen, že vám přivede relevantní zákazníky, ale budete mít své náklady pod dohledem. Na Heurece můžete pro automatické bidování využít hned několik nástrojů. Jedním z nich je Beed, o kterém si v tomto článku povíme více.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+