Up selling je jednou z prodejních technik, u které je cílem prodat zákazníkovi produkt ve vyšší hodnotě, než si původně vybral. Může mu nabídnout na výběr vyšší řadu, tím pádem i vyšší cenu daného produktu, nebo další produktové služby jako například pojištění nebo dopravu zdarma. Je to podobná taktika jako Cross selling, u které se ale nemusí jednat o dražší výrobek nebo službu, ale další příslušenství nebo služby. Up Seeling může být pozitivní, nebo negativní. Pokud je pozitivní, tak je to ideální situace pro prodejce i nakupujícího. Pro zákazníka to znamená hodnotu, která se mu vyplatí, a prodejci to přináší větší zisk. Při negativním up sellingu to může znamenat pro zákazníka produkt, který nevyužije a negativní zkušenost s obchodem.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]