Up selling je jednou z prodejních technik, u které je cílem prodat zákazníkovi produkt ve vyšší hodnotě, než si původně vybral. Může mu nabídnout na výběr vyšší řadu, tím pádem i vyšší cenu daného produktu, nebo další produktové služby jako například pojištění nebo dopravu zdarma. Je to podobná taktika jako Cross selling, u které se ale nemusí jednat o dražší výrobek nebo službu, ale další příslušenství nebo služby. Up Seeling může být pozitivní, nebo negativní. Pokud je pozitivní, tak je to ideální situace pro prodejce i nakupujícího. Pro zákazníka to znamená hodnotu, která se mu vyplatí, a prodejci to přináší větší zisk. Při negativním up sellingu to může znamenat pro zákazníka produkt, který nevyužije a negativní zkušenost s obchodem.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]