|
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých produktech se fulfillment vyplatí, nám popsal Pavol Kohár, ředitel pro rozvoj projektů a obchodu ve společnosti SpedDKa s.r.o.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:37 Jakou přidanou hodnotu má to, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma?
  • 06:13 Umí udržet jednotkovou ekonomiku na srovnatelné ceně jako velké fulfillmenty?
  • 08:21 Jak probíhá nacenění jedné objednávky?
  • 09:29 S jakým dopravcem lze na konci dne expedovat balíky?
  • 10:24 Mohu mít díky tomu implementované všechny dopravce?
  • 13:58 Jak se fulfillment řeší pro zahraničí?
  • 16:03 Odkud se posílají průběžné informace o zásilce zákazníkovi?
  • 18:22 Pro jaké největší produkty se fulfillment vyplatí?
  • 22:39 Pracují klienti i s nějakým meziskladem?
  • 26:55 Proč se firma přesunula z logistiky k celkovému fulfillmentu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO a CEO. Jak by měl ředitel vnímat, vyhodnocovat a přistupovat k SEO (Miroslav Beňo)
2 min. doba čtení

SEO a CEO. Jak by měl ředitel vnímat, vyhodnocovat a přistupovat k SEO (Miroslav Beňo)

Myslíte si, že SEO je jen o technických frázích a nudné optimalizaci nadpisů? Omyl! V tomto rozhovoru zazní, jak se dá pomocí článků bez placených kampaní zdvojnásobit počet objednávek, proč jsou návody na citronovou šťávu past a co má SEO společného s obchodní strategií či výkonem Google Ads kampaní. Zjistíte, proč agenturám nevěřit jen na […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Magento vs Shopify: Praktické rady, které vám mohou ušetřit tisíce eur ročně (Mário Babej, WAME)
1 min. doba čtení

Magento vs Shopify: Praktické rady, které vám mohou ušetřit tisíce eur ročně (Mário Babej, WAME)

Chystáte se rozjet vlastní e-shop, nebo vás ten současný začíná omezovat? Zjistěte, proč může být pronajímatelná platforma jako Shopify či Shoptet skvělým začátkem, ale také jak vás může potichu připravit o data a peníze, když váš byznys vyroste. Odhalíme rozdíly, o kterých se běžně nemluví, a poradíme, kdy je čas přestat platit za „krabici“ a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+