|
1 min. doba čtení

Magento vs Shopify: Praktické rady, které vám mohou ušetřit tisíce eur ročně (Mário Babej, WAME)

Chystáte se rozjet vlastní e-shop, nebo vás ten současný začíná omezovat? Zjistěte, proč může být pronajímatelná platforma jako Shopify či Shoptet skvělým začátkem, ale také jak vás může potichu připravit o data a peníze, když váš byznys vyroste. Odhalíme rozdíly, o kterých se běžně nemluví, a poradíme, kdy je čas přestat platit za „krabici“ a investovat do vlastního systému s plnou kontrolou. Více informací nám poskytl Mário Babej, CEO WAME.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Magento vs Shopify: Praktické rady, které vám mohou ušetřit tisíce eur ročně (Mário Babej, WAME)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:02 Krabice vs řešení na míru – co je lepší?
  • 03:59 Podle čeho se rozhodnout, do čeho jít?
  • 09:32 Jaké prvky se nejčastěji přizpůsobují v Magentu?
  • 12:40 V jakém momentě člověk zjistí, že potřebuje systém na míru?
  • 14:11 Kolik co stojí na začátku?
  • 18:00 Jaký je rozdíl v údržbě těchto e-shopů?
  • 20:39 Můžu v rámci Magenta mít i kampaňové mikrostránky?
  • 21:20 Kdy v tomto procesu oslovit agenturu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Tento článek ti přináší

WAME

WAME je společnost, která se specializuje na tvorbu e-shopů a aplikací bez omezení, díky robustním platformám jako jsou Magento 2, Laravel Nova a Vue.js. Jsou partnerem pro vývoj a zejména rozvoj online byznysu.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge