|
2 min. doba čtení

SEO a CEO. Jak by měl ředitel vnímat, vyhodnocovat a přistupovat k SEO (Miroslav Beňo)

Myslíte si, že SEO je jen o technických frázích a nudné optimalizaci nadpisů? Omyl! V tomto rozhovoru zazní, jak se dá pomocí článků bez placených kampaní zdvojnásobit počet objednávek, proč jsou návody na citronovou šťávu past a co má SEO společného s obchodní strategií či výkonem Google Ads kampaní. Zjistíte, proč agenturám nevěřit jen na základě referencí, jak si ověřit výsledky bez tabulkového šílenství a co musí umět člověk, který dělá SEO opravdu dobře. Více informací nám poskytl Miroslav Beňo, bývalý SEO expert.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
SEO a CEO. Jak by měl ředitel vnímat, vyhodnocovat a přistupovat k SEO (Miroslav Beňo)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 03:09 Kdy by měl ředitel řešit SEO?
  • 05:21 Na koho delegovat odpovědnost?
  • 09:50 Je správné sledovat počet návštěv na webu?
  • 12:26 Proč bych se neměl soustředit jen na produktová klíčová slova?
  • 14:57 Jak proměnit člověka z nekonverzního klíčového slova na zákazníka?
  • 18:52 Mám se pomocí KPI zaměřovat na počet objednávek a ne na návštěvy?
  • 22:26 Dá se to dělat i v dnešním světě omezené analytiky?
  • 25:06 Měly by být všechny tyto věci delegované?
  • 28:56 Jak poznám, že se pro SEO dělá maximum?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge