2 min. doba čtení

Ukrajinská vláda zahájila iniciativu Made with Bravery

Ukrajinská vláda spustila online tržiště s názvem Made with Bravery. Své výrobky na něm mohou prodávat značky a výrobci z Ukrajiny. 5 % z každého nákupu jde na konto platformy United24, která pomůže s obnovou země.

Ukrajinská vláda zahájila iniciativu Made with Bravery

Tržiště Made with Bravery nabídne typické ukrajinské výrobky s cílem představit ukrajinské podnikatele zbytku světa. Platformu podporují mimo jiné Ministerstvo digitální transformace, Ministerstvo zahraničních věcí a Úřad pro podnikání a export. Prodejci budou na platformě zaregistrováni prostřednictvím online identifikace. Musí mít ukrajinské občanství a být podnikatelským subjektem. Kromě toho se každý prodejce musí prokázat certifikátem kvality.

Příležitost pro ukrajinské podnikatele

“Online tržiště je skvělou příležitostí ukázat široké veřejnosti skvělé zboží a výrobky ukrajinských firem. Ukrajina má odvážné podnikatele a prvotřídní značky, o kterých by měl vědět celý svět. Tato platforma umožní podnikům škálovat a nacházet nové zákazníky,” uvedl Mychajlo Fedorov, místopředseda vlády a ministr digitální transformace Ukrajiny. “Znamená to zisk, pracovní místa, možnost přispět a udržet ukrajinskou ekonomiku na stabilní úrovni. Kromě toho je to další příležitost pro lidi z jiných zemí, aby se dozvěděli o Ukrajině a podpořili nás.”

|

 

Podpora pro United24

Nejméně 5 % z ceny každého zakoupeného zboží jde na konto United24. United24 je ukrajinská fundraisingová platforma. Finanční prostředky půjdou na programy zaměřené na obnovu země. Pokud zákazníci zaplatí svou objednávku kartou Visa, bude dalších 5 % převedeno přímo na platformu United24.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů
4 min. doba čtení

Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů

Affiliate síť Dognet po téměř 12 letech úspěšného působení v CEE a na Balkáně připravuje nový systém Dognet 2.0, který posune celou síť na vyšší úroveň. Poslední roky intenzivně pracovali na novém affiliate řešení, které je navrženo tak, aby přinášelo výhody nejen inzerentům, ale i partnerům. Do aktivního vývoje se zapojila také česká pobočka, která […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+