2 min. doba čtení

Ukrajinská vláda zahájila iniciativu Made with Bravery

Ukrajinská vláda spustila online tržiště s názvem Made with Bravery. Své výrobky na něm mohou prodávat značky a výrobci z Ukrajiny. 5 % z každého nákupu jde na konto platformy United24, která pomůže s obnovou země.

Ukrajinská vláda zahájila iniciativu Made with Bravery

Tržiště Made with Bravery nabídne typické ukrajinské výrobky s cílem představit ukrajinské podnikatele zbytku světa. Platformu podporují mimo jiné Ministerstvo digitální transformace, Ministerstvo zahraničních věcí a Úřad pro podnikání a export. Prodejci budou na platformě zaregistrováni prostřednictvím online identifikace. Musí mít ukrajinské občanství a být podnikatelským subjektem. Kromě toho se každý prodejce musí prokázat certifikátem kvality.

Příležitost pro ukrajinské podnikatele

„Online tržiště je skvělou příležitostí ukázat široké veřejnosti skvělé zboží a výrobky ukrajinských firem. Ukrajina má odvážné podnikatele a prvotřídní značky, o kterých by měl vědět celý svět. Tato platforma umožní podnikům škálovat a nacházet nové zákazníky,“ uvedl Mychajlo Fedorov, místopředseda vlády a ministr digitální transformace Ukrajiny. „Znamená to zisk, pracovní místa, možnost přispět a udržet ukrajinskou ekonomiku na stabilní úrovni. Kromě toho je to další příležitost pro lidi z jiných zemí, aby se dozvěděli o Ukrajině a podpořili nás.“

|

 

Podpora pro United24

Nejméně 5 % z ceny každého zakoupeného zboží jde na konto United24. United24 je ukrajinská fundraisingová platforma. Finanční prostředky půjdou na programy zaměřené na obnovu země. Pokud zákazníci zaplatí svou objednávku kartou Visa, bude dalších 5 % převedeno přímo na platformu United24.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+