





V rozhovoru se dozvíte:
- 1:03 kdy začínal s profesionální tvorbou hudby;
- 2:43 jak se vyvíjí poslechovost jeho hudby online a jaké procentuální zastoupení v jeho příjmech má právě streamovaná hudba;
- 4:06 jak funguje vydělávání na videích na YouTube a jaký typ videí mu vydělává nejvíce;
- 6:21 jak řeší povolování reklamy ve svých videích;
- 7:27 jaký byl jeho původní byznys plán, jak se dostal k dětské tvorbě a co mu přinesla;
- 10:40 kolik lidí má ve svém týmu;
- 12:13 jakým způsobem zakomponováva product placement do svých videoklipů, jestli hledá sponzory aktivně nebo oni oslovují jeho a jakým způsobem si je vybírá;
- 18:18 jak plánuje točení videoklipů během roku a jakou má strategii;
- 20:17 či přemýšlel, že začne dělat obsah na sociální sítě pro mladší cílové skupiny, jako je například Tik Tok, jaká je věková hranice jeho cílové skupiny;
- 22:21 jak a v jakém měřítku pracují s merchem;
- 24:25 kam si myslí, že bude směřovat trend poslechu hudby a jak bude růst podíl onlinu.