2min. doba čtení

Tvorba a monetizace obsahu pro děti (Miro Jaroš)

Miro Jaroš možná není v Česku tak známý, ale na Slovnesku je doslova celebritou. Do povědomí se dostal už v roce 2004 v první Slovenské Superstar, kde skončil šestý. V dnešní době se věnuje tvorbě pro děti a sklízí s ní velký úspěch. Jeho písničky zná téměř každé slovenské dítě a rodiče jim je někdy musí na YouTube přehrávat pořád dokola. Povídali jsme si s ním proto o tom, jakým způsobem funguje jeho byznys, streaming na YouTube, jak, kde a kolik vydělává. Mimo jiné se dozvíte, jak se dostal k tvorbě pro děti, co ho na ni nejvíce baví a jakým způsobem hledá sponzory pro své videoklipy.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:03 kdy začínal s profesionální tvorbou hudby;
  • 2:43 jak se vyvíjí poslechovost jeho hudby online a jaké procentuální zastoupení v jeho příjmech má právě streamovaná hudba;
  • 4:06 jak funguje vydělávání na videích na YouTube a jaký typ videí mu vydělává nejvíce;
  • 6:21 jak řeší povolování reklamy ve svých videích;
  • 7:27 jaký byl jeho původní byznys plán, jak se dostal k dětské tvorbě a co mu přinesla;
  • 10:40 kolik lidí má ve svém týmu;
  • 12:13 jakým způsobem zakomponováva product placement do svých videoklipů, jestli hledá sponzory aktivně nebo oni oslovují jeho a jakým způsobem si je vybírá;
  • 18:18 jak plánuje točení videoklipů během roku a jakou má strategii;
  • 20:17 či přemýšlel, že začne dělat obsah na sociální sítě pro mladší cílové skupiny, jako je například Tik Tok, jaká je věková hranice jeho cílové skupiny;
  • 22:21 jak a v jakém měřítku pracují s merchem;
  • 24:25 kam si myslí, že bude směřovat trend poslechu hudby a jak bude růst podíl onlinu.

 

 

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek