2 min. doba čtení

Trendyol se rozšíři do Evropy. Plánuje dobýt Česko i Slovensko

Turecký e-commerce gigant Trendyol plánuje v letošním roce expandovat na východoevropský trh. Jako první si vybral Rumunsko, Řecko, Maďarsko i Česko.

Trendyol se rozšíři do Evropy. Plánuje dobýt Česko i Slovensko
Zdroj: Trendyol

Turecké online tržiště již přilákalo 30 milionů zákazníků a zastupuje 250 000 prodejců. Trendyol se stal prvním tureckým decacornem – tedy soukromou společností s hodnotou přesahující 10 miliard dolarů a stal se jednou z nejvýznamnějších platforem elektronického obchodu na světě.

“Na východoevropský trh vstoupíme v prvním čtvrtletí roku 2024. Začneme Rumunskem, Řeckem, Maďarskem a Českou republikou a v následujícím období budeme počet zemí na trhu zvyšovat.” řekl generální ředitel skupiny Trendyol Erdem Inan.

Zdroj: IHA Photo

Trendyol nabízí více než 80 milionů položek a dodává zboží do více než 100 zemí světa. Většinovým vlastníkem společnosti je další gigant v oblasti elektronického obchodu, Alibaba Group.

Platforma úspěšně vstoupila na ázerbájdžánský trh. Aplikace se tam stala nejstahovanější a země se dostala do čela v počtu objednávek ze zahraničí. Dařilo se jí také při vstupu na trh zemí Perského zálivu.

“Jakmile naše aktivity v prioritních zemích dosáhnou určité zralosti, vstoupíme na trhy v Polsku, na Slovensku a v Bulharsku. Naším cílem je do konce roku 2024 dosáhnout na východoevropském trhu 2 milionů aktivních zákazníků a překročit 4 miliony objednávek při plánovaném objemu obchodu 350 milionů dolarů,” říká Inan.

Medzinárodná expanzia je pre spoločnosť dôležitá. Prvá krajina, do ktorej Trendyol namieril svoje očakávania, bolo Nemecko. Svoje ambície prekročili, keď za viac ako rok dosiahli viac ako milión zákazníkov.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak na export?
4 min. doba čtení

Jak na export?

V dnešní složité době je růst stále obtížnější. Zejména na trzích, kde společnost působí již léta a kde je všechno nízko visící ovoce obhájeno jak ve vnitřní struktuře, tak v (online) marketingu. Řešením může být například export. Je důležité si uvědomit, že export nemůže být cílem, je to strategie k dosažení obchodních cílů, tedy nejčastěji […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+