5min. doba čtení

Spravujete reklamy na Facebooku? Používejte Business Manager

Sociální sítě jsou zejména pro firmy jedním z nejlepších nástrojů pro komunikaci s klienty. Jejich prostřednictvím navážete potřebný kontakt a vkradete se do povědomí potenciálních klientů, čímž získáte ohromnou konkurenční výhodu. Dalo by se možná až říci, že kdo dnes není online (především na Facebooku), ten jako by nebyl vůbec.

Klára Sudová Klára Sudová
Copywriter agentury v Včeliště
Spravujete reklamy na Facebooku? Používejte Business Manager

Každý, kdo si důležitost Facebooku a dalších sociálních sítí uvědomí, ten dříve či později zabrousí i do sféry reklam. S jejich pomocí totiž velmi snadno představíte svůj produkt či službu lidem, kteří by mohli projevit skutečný zájem. Facebook pracuje například s věkem, bydlištěm či zájmy uživatelů a dokáže tak reklamu obdivuhodně dobře cílit.

Sociální sítě jsou zejména pro firmy jedním z nejlepších nástrojů pro komunikaci s klienty.

Využijte i vy potenciál sociálních sítí a představte svůj projekt tisícům uživatelů Facebooku. Je to jednodušší, než by se na první pohled mohlo zdát. Stačí jen používat ty správné nástroje. A tady je jeden z nich – představujeme vám Facebook Business Manager.

Vítací stránka Business Manageru

Každý, kdo si důležitost Facebooku a dalších sociálních sítí uvědomí, ten dříve či později zabrousí i do sféry reklam.

Pro koho je Facebook Business Manager určen?

Pro každého, kdo využívá sílu facebookových reklam a myslí to s Facebookem opravdu vážně. Business Manager totiž nabízí takové možnosti, jaké vám běžný správce reklam nenabídne.

Funkce Business Managera nejvíce ocení ti, kteří spravují více účtů, nebo ti, u nichž se na tvorbě a propagaci příspěvků podílí více lidí.

Jedná se o nástroj pro efektivní správu facebookových reklam a firemních účtů. Jeho funkce nejvíce ocení ti, kteří spravují více účtů, nebo ti, u nichž se na tvorbě a propagaci příspěvků podílí více lidí. Oceníte jej poté i v případě, že se propagaci příspěvků rozhodnete svěřit některé z online agentur.

Možnosti správy v Business Manageru

Jak Facebook Business Manager pomůže při nastavování reklam?

Facebook Business Manager má hned několik výhod, které při své každodenní práci s facebookovými účty a reklamami oceníte. Tady jsou ty nejvýznamnější:

  • Snadnější a přehlednější správa firemních účtů.
  • Možnost spravovat více účtů na jediném místě (odpadá nutnost přepínání účtů).
  • Jednoduchá příprava kampaní a jejich hodnocení s ostatními spolupracovníky.
  • Dokonalý přehled o všech běžících i ukončených kampaních.
  • Snadné přidávání a odebírání dalších spolupracovníků a agentur podílejících se na placené inzerci.
  • Možnost vytvářet dynamické reklamy (k jejich vytvoření je potřeba XML feed, který bez Business Manageru nezískáte).
  • Funkce FB Pixel umožňující monitorovat chování uživatelů, kteří navštívili vaši stránku (tomu poté můžete uzpůsobit reklamy a jejich cílení).

Jak založit Business Manager?

Založení účtu je opravdu velmi snadné a intuitivní.

Založení účtu je opravdu velmi snadné a intuitivní. Potřebujete jen soukromý účet, na který firemní profil napojíte. Poté už jen stačí navštívit domovskou stránku Facebook Business Manager, kde zvolíte možnost „založit účet“ (najdete ji v pravém horním rohu). Následně se budete řídit instrukcemi, které vás vyzvou k zadání názvu vaší společnosti, k uvedení jména a firemního e-mailu. Po stisknutí tlačítka „dokončit“, vytvoříte svůj nový účet. Tím to ale zatím nekončí. Teď je ještě nutné provést Business Manager přihlášení a účet správně nastavit.

Úvodní boxík pro vytvoření BM účtu

Business Manager nastavení účtu

Bez facebookové stránky se v tomto případě opravdu neobejdete, protože bez ní nebude možné reklamy nastavit.

Po přihlášení se vám hned na úvodní straně objeví všechny údaje, které je nutné doplnit. Tím prvním je přidání facebookové stránky či stránek, které jsou propojené s vaší firmou. Zde máte tři možnosti – přidání vlastní facebookové stránky, kterou jste své firmě zakládali vy osobně (nejčastější možnost), přidání cizí stránky (po jejím zadání bude zaslána žádost o přidání jejímu majiteli) nebo vytvoření úplně nové stránky. Bez facebookové stránky se v tomto případě opravdu neobejdete, protože bez ní nebude možné reklamy nastavit.

Podobně bude vypadat i vaše stránka v BM

Používání Business Manageru je jednoduché a dokáže ušetřit spoustu času i starostí.

Dalším krokem je přidání účtů pro reklamu. I tady máte tři možnosti, které jsou úplně stejné jako v předchozím případě. Mějte jen na paměti, že jakmile svůj účet pro reklamu přidáte, už jej nebudete moci vyjmout.
Třetím údajem, který zde můžete nastavit, jsou spolupracující lidé. Může jít o spolupracovníky, zaměstnance nebo agentury, které se na vytváření reklam podílejí. Vždy stačí zadat e-maily a zvolit Business Manager pozice, na jejichž základě získají spolupracovníci různé pravomoci.

Přehled reklam v BM

Používání Business Manageru je jednoduché a dokáže ušetřit spoustu času i starostí. Uvidíte sami, že si práci s ním rychle osvojíte a už brzy budete moci sklízet své virtuální, zasloužené ovoce v podobě nových zákazníků.

Sdílet článek
Klára Sudová
Copywriter agentury v Včeliště

Klára pracuje jako copywriter pro marketingovou agenturu Včeliště. Stará se zde nejen o články a texty všeho druhu, ale nově také o obsah sociálních sítí.

Včeliště
Tento článek ti přináší

Včeliště

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+