3min. doba čtení

Správně nastavená komunikace se zákazníky je základem úspěchu

I v dnešní době jsou nejčastějšími komunikačními kanály telefony a emaily. Nicméně svět zákaznické péče se rychle mění a nová generace zákazníků si žádá i nové komunikační kanály – webchat, sociální sítě nebo SMSky.

Správně nastavená komunikace se zákazníky je základem úspěchu

To, zda správně komunikujete se svým zákazníkem, se dá rychle ověřit několika krátkými a jednoduchými dotazy. Máte například ve své firmě přehled, kolik máte zmeškaných hovorů od svých zákazníků a jak byly tyto hovory vyřízeny, kdy a kým? Napsal vám klient navíc email, který nemůžete ihned dohledat? Kontaktoval vás i na webchatu?

To vše můžete přehledně evidovat a řešit pomocí softwaru Daktela all-in-one, který vám umožní jednoduše spravovat zákaznickou podporu, bez ohledu na velikost vaší firmy nebo druhu nabízených služeb a produktů.

Daktela all-in-one představuje jednu z největších VoIP cloudových infrastruktur v CEE regionu, na kterou se každý den spoléhá přes 700 firemních zákazníků. Jedná se o nativní podporu všech komunikačních kanálů v jedné aplikaci – telefon, email s helpdeskem, SMS, webový chat a sociální sítě.

Taktéž nativně podporuje jednotný reporting přes všechny komunikační kanály a nabízí několik desítek nejčastěji používaných reportů, přičemž technická podpora je dostupná 24×7 na všech komunikačních kanálech. Automaticky zaznamenává komunikační historii ze všech kanálů do CRM karty zákazníka.

Operátorovi pak CRM kartu automaticky nabízí ve správný čas, což umožňuje významně zkrátit dobu komunikace s klientem.

Daktelu jsme navrhli tak, aby ji firmy mohly používat jako cloudovou službu nebo jako software běžící na dedikovaném serveru nebo ve virtuálním prostředí dané firmy,” říká Richard Baar, CEO ve společnosti Daktela.

 

Systém nově obsahuje řadu praktických funkcí, jakou je například technologie “Call steering“, která je schopna nasměrovat zákazníky přímo na ty správné operátory vašeho kontaktního centra, a to prostřednictvím prostého vyslovení požadované volby do telefonu.

Praktická je také funkce “Text-to-speech“. Tu využijete, když potřebujete obvolat stovky kontaktů s personalizovanou zprávou, případně pokud chcete postavit kvalitně znějící IVR s dynamickým textem. Systém Daktela V6 již totiž obsahuje technologii převodu textu na řeč s hlasovým enginem.

 

Prostě spokojený zákazník je ten, který získá co nejdříve kvalifikovanou odpověď na své otázky a řešení svého problému tou nejjednodušší cestou.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
6min. doba čtení

Průzkum slovenských e-shopů (E-shop Barometr 2022)

E-shop Barometr je pravidelný průzkum realizovaný mezi slovenskými e-shopy s různorodou nabídkou produktů a služeb. I uplynulý sedmý ročník, pod taktovkou ui42 ve spolupráci s KPMG na Slovensku, přinesl náhled pod pokličku slovenské e-commerce scény. Přečtěte si, jaká očekávání měli e-shopaři od Vánoc poznamenaných energetickou krizí a vysokou inflací. Jaké kroky například plánují podniknout v […]

Robo Háger Robo Háger
Marketing Director
Přečíst článek
5min. doba čtení

E-shopy s automatickým doporučovacím nástrojem prodávají efektivněji

Cílem každého e-shopu je prodávat. V moři konkurence, možnostech marketingových nástrojů a narůstajících očekávání zákazníků je však stále náročnější dosáhnout stanovených cílů. Stačí dnes větší rozpočet na reklamu, lepší marketing nebo změna designu webových stránek, aby byli zákazníci spokojenější a prodej efektivnější? 

Robo Háger Robo Háger
Marketing Director
Přečíst článek