2 min. doba čtení

Správně nastavená komunikace se zákazníky je základem úspěchu

I v dnešní době jsou nejčastějšími komunikačními kanály telefony a emaily. Nicméně svět zákaznické péče se rychle mění a nová generace zákazníků si žádá i nové komunikační kanály – webchat, sociální sítě nebo SMSky.

Správně nastavená komunikace se zákazníky je základem úspěchu

To, zda správně komunikujete se svým zákazníkem, se dá rychle ověřit několika krátkými a jednoduchými dotazy. Máte například ve své firmě přehled, kolik máte zmeškaných hovorů od svých zákazníků a jak byly tyto hovory vyřízeny, kdy a kým? Napsal vám klient navíc email, který nemůžete ihned dohledat? Kontaktoval vás i na webchatu?

To vše můžete přehledně evidovat a řešit pomocí softwaru Daktela all-in-one, který vám umožní jednoduše spravovat zákaznickou podporu, bez ohledu na velikost vaší firmy nebo druhu nabízených služeb a produktů.

Daktela all-in-one představuje jednu z největších VoIP cloudových infrastruktur v CEE regionu, na kterou se každý den spoléhá přes 700 firemních zákazníků. Jedná se o nativní podporu všech komunikačních kanálů v jedné aplikaci – telefon, email s helpdeskem, SMS, webový chat a sociální sítě.

Taktéž nativně podporuje jednotný reporting přes všechny komunikační kanály a nabízí několik desítek nejčastěji používaných reportů, přičemž technická podpora je dostupná 24×7 na všech komunikačních kanálech. Automaticky zaznamenává komunikační historii ze všech kanálů do CRM karty zákazníka.

Operátorovi pak CRM kartu automaticky nabízí ve správný čas, což umožňuje významně zkrátit dobu komunikace s klientem.

Daktelu jsme navrhli tak, aby ji firmy mohly používat jako cloudovou službu nebo jako software běžící na dedikovaném serveru nebo ve virtuálním prostředí dané firmy,” říká Richard Baar, CEO ve společnosti Daktela.

 

Systém nově obsahuje řadu praktických funkcí, jakou je například technologie “Call steering“, která je schopna nasměrovat zákazníky přímo na ty správné operátory vašeho kontaktního centra, a to prostřednictvím prostého vyslovení požadované volby do telefonu.

Praktická je také funkce “Text-to-speech“. Tu využijete, když potřebujete obvolat stovky kontaktů s personalizovanou zprávou, případně pokud chcete postavit kvalitně znějící IVR s dynamickým textem. Systém Daktela V6 již totiž obsahuje technologii převodu textu na řeč s hlasovým enginem.

 

Prostě spokojený zákazník je ten, který získá co nejdříve kvalifikovanou odpověď na své otázky a řešení svého problému tou nejjednodušší cestou.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
1 reference je víc než 100 dobrých reklam
5 min. doba čtení

1 reference je víc než 100 dobrých reklam

Prodej výrobků a služeb je v moderním světě stále náročnější. Prostředí přeplněné různorodou konkurencí čeká na každou vaši chybu. Navíc už snad neexistuje nic, co by se nedalo poměrně snadno okopírovat. Můžete do marketingu nalít miliony, ale pokud nebudou zákazníci spokojeni, obchod nikdy neporoste. Proto se klade stále větší důraz na reference.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+