Akvizice v hodnotě 8 miliard USD
Americká donášková společnost DoorDash získala finskou společnost Wolt, čímž se Doordash rozšířil do 27 zemí. Cílem společnosti DoorDash je urychlit svůj mezinárodní růst prostřednictvím rychlejšího vývoje produktů a vyšší efektivnosti investic. Spotřebitelská aplikace Wolt bude nadále fungovat samostatně, za podpory zdrojů nabyvatele. Navíc společnost Wolt plánuje zachovat svou činnost na všech trzích, kde v současnosti působí.
Zástupci společnosti DoorDash uvedli, že spolu se společností Wolt věří, že mají platformu pro poskytování služeb obchodníkům, spotřebitelům a kurýrům na stávajících a budoucích trzích. Jejich cesta je tak při budování mezinárodního obchodu na začátku.
„Společnost DoorDash je na začátku kolosální cesty a já jsem více než kdykoli předtím nadšen z toho, co budujeme a z potenciálu pomoci stovkám milionů lidí na celém světě v naší misi posílit místní ekonomiky,“ uvedl generální ředitel společnosti DoorDash Tony Xu.
Představitelé společnosti Wolt dodali, že tento vývoj představuje pro společnost Wolt začátek nové kapitoly. Spojením s DoorDash mají větší možnost vytvářet produkty a služby napříč kontinenty. Obě společnosti mají společnou vizi budovat lokální obchod díky spolupráci.