2 min. doba čtení

Společnost DoorDash kupuje Wolt

Společnost DoorDash Inc. minulou středu oznámila, že dokončila akvizici společnosti Wolt Enterprises na základě dohody v hodnotě 8 miliard dolarů. Aplikace Wolt však bude nadále fungovat samostatně a zachová si provoz na všech stávajících trzích.

Společnost DoorDash kupuje Wolt

Akvizice v hodnotě 8 miliard USD 

Americká donášková společnost DoorDash získala finskou společnost Wolt, čímž se Doordash rozšířil do 27 zemí. Cílem společnosti DoorDash je urychlit svůj mezinárodní růst prostřednictvím rychlejšího vývoje produktů a vyšší efektivnosti investic. Spotřebitelská aplikace Wolt bude nadále fungovat samostatně, za podpory zdrojů nabyvatele. Navíc společnost Wolt plánuje zachovat svou činnost na všech trzích, kde v současnosti působí.

Zástupci společnosti DoorDash uvedli, že spolu se společností Wolt věří, že mají platformu pro poskytování služeb obchodníkům, spotřebitelům a kurýrům na stávajících a budoucích trzích. Jejich cesta je tak při budování mezinárodního obchodu na začátku.

„Společnost DoorDash je na začátku kolosální cesty a já jsem více než kdykoli předtím nadšen z toho, co budujeme a z potenciálu pomoci stovkám milionů lidí na celém světě v naší misi posílit místní ekonomiky,“ uvedl generální ředitel společnosti DoorDash Tony Xu.

Představitelé společnosti Wolt dodali, že tento vývoj představuje pro společnost Wolt začátek nové kapitoly. Spojením s DoorDash mají větší možnost vytvářet produkty a služby napříč kontinenty. Obě společnosti mají společnou vizi budovat lokální obchod díky spolupráci.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+