2 min. doba čtení

Společnost DoorDash kupuje Wolt

Společnost DoorDash Inc. minulou středu oznámila, že dokončila akvizici společnosti Wolt Enterprises na základě dohody v hodnotě 8 miliard dolarů. Aplikace Wolt však bude nadále fungovat samostatně a zachová si provoz na všech stávajících trzích.

Společnost DoorDash kupuje Wolt

Akvizice v hodnotě 8 miliard USD 

Americká donášková společnost DoorDash získala finskou společnost Wolt, čímž se Doordash rozšířil do 27 zemí. Cílem společnosti DoorDash je urychlit svůj mezinárodní růst prostřednictvím rychlejšího vývoje produktů a vyšší efektivnosti investic. Spotřebitelská aplikace Wolt bude nadále fungovat samostatně, za podpory zdrojů nabyvatele. Navíc společnost Wolt plánuje zachovat svou činnost na všech trzích, kde v současnosti působí.

Zástupci společnosti DoorDash uvedli, že spolu se společností Wolt věří, že mají platformu pro poskytování služeb obchodníkům, spotřebitelům a kurýrům na stávajících a budoucích trzích. Jejich cesta je tak při budování mezinárodního obchodu na začátku.

„Společnost DoorDash je na začátku kolosální cesty a já jsem více než kdykoli předtím nadšen z toho, co budujeme a z potenciálu pomoci stovkám milionů lidí na celém světě v naší misi posílit místní ekonomiky,“ uvedl generální ředitel společnosti DoorDash Tony Xu.

Představitelé společnosti Wolt dodali, že tento vývoj představuje pro společnost Wolt začátek nové kapitoly. Spojením s DoorDash mají větší možnost vytvářet produkty a služby napříč kontinenty. Obě společnosti mají společnou vizi budovat lokální obchod díky spolupráci.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly
3 min. doba čtení

Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly

Slováci nechtějí jen digitální zábavu. Hledají nástroje, které jim nákup zjednoduší. Zákazníci ukazují, že pokud se o ně obchodník stará offline, klidně s ním přejdou i do online prostředí. A přestože metaverzum zatím není mainstream, většina spotřebitelů ho zcela neodmítá. Co dalšího odhaluje nejnovější průzkum Média a technologie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge