2 min. doba čtení

Společnost DoorDash kupuje Wolt

Společnost DoorDash Inc. minulou středu oznámila, že dokončila akvizici společnosti Wolt Enterprises na základě dohody v hodnotě 8 miliard dolarů. Aplikace Wolt však bude nadále fungovat samostatně a zachová si provoz na všech stávajících trzích.

Společnost DoorDash kupuje Wolt

Akvizice v hodnotě 8 miliard USD 

Americká donášková společnost DoorDash získala finskou společnost Wolt, čímž se Doordash rozšířil do 27 zemí. Cílem společnosti DoorDash je urychlit svůj mezinárodní růst prostřednictvím rychlejšího vývoje produktů a vyšší efektivnosti investic. Spotřebitelská aplikace Wolt bude nadále fungovat samostatně, za podpory zdrojů nabyvatele. Navíc společnost Wolt plánuje zachovat svou činnost na všech trzích, kde v současnosti působí.

Zástupci společnosti DoorDash uvedli, že spolu se společností Wolt věří, že mají platformu pro poskytování služeb obchodníkům, spotřebitelům a kurýrům na stávajících a budoucích trzích. Jejich cesta je tak při budování mezinárodního obchodu na začátku.

„Společnost DoorDash je na začátku kolosální cesty a já jsem více než kdykoli předtím nadšen z toho, co budujeme a z potenciálu pomoci stovkám milionů lidí na celém světě v naší misi posílit místní ekonomiky,“ uvedl generální ředitel společnosti DoorDash Tony Xu.

Představitelé společnosti Wolt dodali, že tento vývoj představuje pro společnost Wolt začátek nové kapitoly. Spojením s DoorDash mají větší možnost vytvářet produkty a služby napříč kontinenty. Obě společnosti mají společnou vizi budovat lokální obchod díky spolupráci.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?
5 min. doba čtení

Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?

Zákazníci jsou náročnější než kdykoli předtím. Očekávají rychlost, pohodlí a zároveň osobní přístup. Pokud chcete oslovit zákazníky, nestačí jen prodávat – vyplatí se budovat vztahy a přinášet hodnotu, jinak riskujete ztrátu loajality. Průzkum zákaznické zkušenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaluje, které faktory dnes rozhodují o úspěchu značek a jak se jim přizpůsobit. Jaké poučení […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+