Označení tone of voice označuje způsob, jak firma či značka komunikuje s okolím. Znamená to, zda zákazníkům tyká nebo vyká. Také to, zda v rámci komunikace využívá humor nebo spíše vážný projev. To však není všechno.
Co všechno patří pod tone of voice?
Kromě uvedených pod tone of voice patří také:
- používané barvy v rámci vizuálu
- typ písma
- zvuk v reklamě.
A mnoho dalšího.
Tone of voice je důležitý
Sice to tak nevypadá, ale tone of voice je důležitá součást dobré marketingové strategie. Když ho má firma správný, dokáže přitáhnout velké množství lidí. Z těch se později mohou stát zákazníci.
Pomocí tohoto parametru se firmy či značky mohou i odlišit od ostatních. Nemluvě o tom, že komunikací působí na emoce lidí.
Příklad v praxi
Většina značek orientovaných na mladé lidi volí tykání a volnější způsob komunikace. V reklamách často využívají vtipy. Na sociálních sítích zase vtipné obrázky, tzv. memes.
Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk