1 min. doba čtení

SWOT analýza

SWOT analýza je strategickým marketingovým nástrojem, který označuje komplexní vnitřní i vnější analýzu projektu nebo prostředí organizace. Zaměřuje se na silné a slabé stránky, které vycházejí z interního prostředí, a příležitosti a hrozby, které vycházejí z externího prostředí.

SWOT analýza je strategickým marketingovým nástrojem, který označuje komplexní vnitřní i vnější analýzu projektu nebo prostředí organizace. Zaměřuje se na silné a slabé stránky, které vycházejí z interního prostředí, a příležitosti a hrozby, které vycházejí z externího prostředí. Měla by následovat po definování si jasného cíle, jinak může být zbytečná, ale pokud je tato analýza správně využitá, může být vhodným nástrojem na
dosažení cíle.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3 min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+