1 min. doba čtení

SWOT analýza

SWOT analýza je strategickým marketingovým nástrojem, který označuje komplexní vnitřní i vnější analýzu projektu nebo prostředí organizace. Zaměřuje se na silné a slabé stránky, které vycházejí z interního prostředí, a příležitosti a hrozby, které vycházejí z externího prostředí.

SWOT analýza je strategickým marketingovým nástrojem, který označuje komplexní vnitřní i vnější analýzu projektu nebo prostředí organizace. Zaměřuje se na silné a slabé stránky, které vycházejí z interního prostředí, a příležitosti a hrozby, které vycházejí z externího prostředí. Měla by následovat po definování si jasného cíle, jinak může být zbytečná, ale pokud je tato analýza správně využitá, může být vhodným nástrojem na
dosažení cíle.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3 min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+