SPAM je nevyžádaný, hromadně rozesílaný obsah, který dostane návštěvník do e-mailové schránky. Jeho obsahem může být často reklama nebo různé nabídky nebo klamavé zprávy. Nacházíme ho v současnosti i na sociálních sítích a různých diskuzních fórech. Existuje i ochrana proti spamu, která je ale velmi komplikovaná, protože ne vždy se dá určit, zda je daný e-mail užitečný, nebo už jde o spam.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]