1 min. doba čtení

See – Think – Do – Care model

V rámci online marketingu se můžete setkat s několika praktickými modely. Mezi ně se řadí také See – Think – Do – Care známý pod zkratkou STDC.

V rámci online marketingu se můžete setkat s několika praktickými modely. Mezi ně se řadí také See – Think – Do – Care známý pod zkratkou STDC. Jde o model zobrazující nákupní fáze zákazníka, díky čemuž může firmě pomoct v mnohých směrech.

See

V první fázi se lidé ještě nenazývají zákazníky. Je to proto, že vaši firmu neznají. Důležité je určitým způsobem zaujmout a získat pozornost. Musí si vás zapamatovat, aby se mohl vrátit.

Think

Zatímco v první fázi se člověk ještě jen rozhlíží, ve fázi Think už přemýšlí. Vaše značka ho zaujala, a proto přemýšlí nad koupí produktu nebo služby. Porovnává jednotlivé produkty a sleduje výhody a nevýhody.

Do

V této fázi se z člověka stává zákazník, který je připravený něco koupit. Celý proces se snažte zjednodušit a zpříjemnit, například vícerými způsoby platby. Zákazník by se měl dostat až k poslednímu kroku odeslání objednávky.

Care

Odeslanou objednávkou to nekončí. O existující zákazníky se musíte postarat. Budujte si dobré vztahy se zákazníky, aby se do obchodu vraceli.

Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3 min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+