V rámci online marketingu se můžete setkat s několika praktickými modely. Mezi ně se řadí také See – Think – Do – Care známý pod zkratkou STDC. Jde o model zobrazující nákupní fáze zákazníka, díky čemuž může firmě pomoct v mnohých směrech.
See
V první fázi se lidé ještě nenazývají zákazníky. Je to proto, že vaši firmu neznají. Důležité je určitým způsobem zaujmout a získat pozornost. Musí si vás zapamatovat, aby se mohl vrátit.
Think
Zatímco v první fázi se člověk ještě jen rozhlíží, ve fázi Think už přemýšlí. Vaše značka ho zaujala, a proto přemýšlí nad koupí produktu nebo služby. Porovnává jednotlivé produkty a sleduje výhody a nevýhody.
Do
V této fázi se z člověka stává zákazník, který je připravený něco koupit. Celý proces se snažte zjednodušit a zpříjemnit, například vícerými způsoby platby. Zákazník by se měl dostat až k poslednímu kroku odeslání objednávky.
Care
Odeslanou objednávkou to nekončí. O existující zákazníky se musíte postarat. Budujte si dobré vztahy se zákazníky, aby se do obchodu vraceli.
Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk