1min. doba čtení

PPC

Zkratka PPC, tedy Pay per click, což v překladu znamená platba za proklik, je typ reklamy, u které se platí za kliknutí na reklamu, bannerovou nebo kontextovou. Inzerent tedy publisherovi neplatí za zobrazení reklamy, ale jen když se uživatel proklikne na stránku.

Zkratka PPC, tedy Pay per click, což v překladu znamená platba za proklik, je typ reklamy, u které se platí za kliknutí na reklamu, bannerovou nebo kontextovou. Inzerent tedy publisherovi neplatí za zobrazení reklamy, ale jen když se uživatel proklikne na stránku. Reklamy tedy mohou být cílené i placené mnohem účiněji. Hlavně proto, že se platí jen za to, když na ni někdo klikne, tedy se dá měřit její úspěšnost a účinnost.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+