1 min. doba čtení

PPC

Zkratka PPC, tedy Pay per click, což v překladu znamená platba za proklik, je typ reklamy, u které se platí za kliknutí na reklamu, bannerovou nebo kontextovou. Inzerent tedy publisherovi neplatí za zobrazení reklamy, ale jen když se uživatel proklikne na stránku.

Zkratka PPC, tedy Pay per click, což v překladu znamená platba za proklik, je typ reklamy, u které se platí za kliknutí na reklamu, bannerovou nebo kontextovou. Inzerent tedy publisherovi neplatí za zobrazení reklamy, ale jen když se uživatel proklikne na stránku. Reklamy tedy mohou být cílené i placené mnohem účiněji. Hlavně proto, že se platí jen za to, když na ni někdo klikne, tedy se dá měřit její úspěšnost a účinnost.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3 min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+