Open rate je ukazatelem, který označuje poměr mezi rozeslanými a otevřenými e-maily, vyjádřený v procentech. Využívá se tedy u newsletterů na to, aby se určila úspěšnost dané e-mailové kampaně. Ne vždy úplně odráží reálnou míru otevření, protože na měření toho, zda byl mail otevřený, se často využívají obrázky. Příjemce ale často musí dát povolení na to, aby se obrázky zobrazovaly.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]