1 min. doba čtení

Open rate

Open rate je ukazatelem, který označuje poměr mezi rozeslanými a otevřenými e-maily, vyjádřený v procentech. Využívá se tedy u newsletterů na to, aby se určila úspěšnost dané e-mailové kampaně.

Open rate je ukazatelem, který označuje poměr mezi rozeslanými a otevřenými e-maily, vyjádřený v procentech. Využívá se tedy u newsletterů na to, aby se určila úspěšnost dané e-mailové kampaně. Ne vždy úplně odráží reálnou míru otevření, protože na měření toho, zda byl mail otevřený, se často využívají obrázky. Příjemce ale často musí dát povolení na to, aby se obrázky zobrazovaly.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3 min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+