Bounce rate, tedy Míra opuštění stránky představuje množství návštěvníků, kteří stránku opustili hned po tom, co ji navštívili. Pokud se návštěvník neproklikne na další obsah, znamená to, že na stránce je chybný obsah. Aby si člověk prohlédl stránku, tak ho musí zaujmout. Proto je lepší, čím je míra opuštění stránky nižší. Podle toho můžeme upravovat obsah stránky, její relevanci, nebo jiné on-page faktory. Bounce rate vyjadřuje poměr mezi množstvím zákazníků, kteří stránku navštívili, a těmi, kteří odešli bez jakékoliv další interakce.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]