Linkbaiting je technika, která má za účel zvýšit množství zpětných odkazů na web, a teda zvyšuje jeho viditelnost. Funguje na tom principu, že na stránkách se uveřejňuje různý zajímavý, poutavý obsah, který se potom sdílí na ostatních stránkách. Tyto stránky potom přivádějí organický traffic a tím pádem pomáhají stránkám ve vyhledávačích. Na rozdíl od link buildingu je jeho hlavním cílem budování zpětných odkazů, tímto způsobem měří svoji hodnotu. Může tak dělat různými způsoby, a to vtipným, zábavným obsahem, nebo kontroverzí, ať aktuálními, nebo výjimečnými informacemi. Nepracuje jen s textem, ale také s interaktivnějším obsahem, a tedy s obrázky, videi nebo i hrami.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]