Link juice se spojuje se SEO vyhledáváním a označuje to, jakou hodnotu zpětných linků si mezi sebou stránky vyměňují. Může to být pomocí různých backlinků nebo také interních odkazů na jiné weby. Čím je na stránce víc kvalitních odkazů, tím vyšší hodnocení stránka má, a tedy je výše umístěná v SERP. U link juice je důležitější kvalita, ne kvantita odkazovaných zdrojů. Tento pojem se spojuje zejména s content marketingem, kdy se vytváří takový obsah, který by byl relevantní pro čtenáře a přinesl mu určitou přidanou hodnotu.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]