Výraz lead v marketingové oblasti označuje zejména získání zákazníka. Je to také jeden z druhů konverze. Leadem označujeme zákazníka, který projevil zájem o náš produkt nebo službu. Tito zákazníci jsou základem úspěšného marketingu a některé společnosti za tyto zákazníky i platí. Výraz lead má souvislost i s Lead Generation marketingem, jehož primárním úkolem je takovéto zákazníky získávat a snažit se navázat s nimi nákupní vztah i v budoucnosti.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]