Landing page, nebo „dopadová stránka“ označuje internetovou stránku, na kterou je člověk přesměrovaný po kliknutí na banner, newsletter nebo po vyhledání klíčového slova. Znamená to tedy, že pokud na banneru jsou kabelky nějaké značky, tak po kliknutí na odkaz by měl být zájemce přesměrovaný na stránku, kde tyto kabelky najde. Chybou může být, když je potencionální zákazník přesměrovaný odkazem na domovskou stránku e-shopu. Může ho to odradit, protože zájemce je zahlcený jinými produkty a značkami, o které primárně neměl zájem.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]