Konverze je cíl, který si stránka určí pro svoje návštěvníky. Určit si může cokoliv, například nákup, vyplnění formuláře, přihlášení k odběru novinek, stažení souboru nebo poslání e-mailu. Míra konverze vyjadřuje to, kolik ze sta návštěvníků udělalo konverzi. Čím vyšší je konverzní poměr, tím víc je e-shop úspěšný. Míra konverze tedy určuje úspěšnost e-shopu na základě toho, kolik z návštěvníků stránky na e-shopu také nakoupilo. Tyto údaje se mohou sledovat různými způsoby, jedním z nich je například používání Google Analytics.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]