Inbound marketing je forma marketingu, která se snaží zaujmout zákazníka nevtíravým způsobem. Zákazník se snaží aktivně najít produkt nebo službu na internetu a prodejce by měl vytvořit obsah tak, aby byl pro zákazníka prospěšný a užitečný. Právě tento způsob, že zákazník najde praktickou a užitečnou stránku, ho může motivovat, aby nakoupil. Je opakem klasické placené reklamy, například bannerové reklamy.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]