1min. doba čtení

Imprese s click-rate (CTR)

Imprese je zobrazení reklamy. Toto zobrazení se využívá zejména u bannerové reklamy, kde se platí právě za počet impresí.

Imprese je zobrazení reklamy. Toto zobrazení se využívá zejména u bannerové reklamy, kde se platí právě za počet impresí. Click-rate (CTR) je počet, který se udává v procentech a vyjadřuje, kolik z návštěvníků kliklo na banner. Mohou to být klasické bannerové reklamy na stránkách, nebo také e-mailové kampaně. Čím je vyšší míra prokliku, tím lépe, znamená to tedy, že reklama je účinná. Tento údaj nemusí být vždy objektivní, protože reklama může být i zavádějící. V takovém případě může být návštěvnost vyšší, nemusí být však proměněná na účinné konverze.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+