Imprese je zobrazení reklamy. Toto zobrazení se využívá zejména u bannerové reklamy, kde se platí právě za počet impresí. Click-rate (CTR) je počet, který se udává v procentech a vyjadřuje, kolik z návštěvníků kliklo na banner. Mohou to být klasické bannerové reklamy na stránkách, nebo také e-mailové kampaně. Čím je vyšší míra prokliku, tím lépe, znamená to tedy, že reklama je účinná. Tento údaj nemusí být vždy objektivní, protože reklama může být i zavádějící. V takovém případě může být návštěvnost vyšší, nemusí být však proměněná na účinné konverze.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]