Guerilla marketing označuje zajímavou marketingovou strategii vhodnou pro menší firmy. Důvodem je, že využívá různé způsoby a metody. Prostřednictvím nich maximalizujete dosah a efekt reklamy i s nižšími náklady.
Nejdůležitější je moment překvapení
V zahraničí je guerilla marketing rozšířený, u nás zatím méně. Mnohé společnosti si však uvědomují jeho sílu. Pro tento způsob marketingu je nejdůležitější moment překvapení. Na to, abyste však nějaký mohli udělat, potřebujete co nejlépe poznat cílovou skupinu.
Lidé jsou vůči reklamě odolní
Moment překvapení je důležitý hlavně kvůli odolnosti publika. Lidé se každý den setkávají s desítkami až stovkami reklam. Vůči mnohým z nich jsou odolní a nijak na ně nereagují.
Abyste vystoupili ze stínu, je potřebné využít netradiční, či dokonce kontroverzní metody. V rámci guerilla marketingu můžete využívat i humor či satiru.
Nelze zapomínat na hranice
Nikdy však nelze zapomínat na to, že i tento typ marketingu má svoje hranice. Za ně byste se neměli nikdy dostat.
Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk