1 min. doba čtení

Google Panda

Google Panda je algoritmus společnosti Google, který obsahuje množství vyhledávacích mechanismů. Jeho hlavním úkolem je rozlišit relevantnost stránky a vyřadit z vyhledávání ty stránky, které nemají žádnou hodnotu.

Google Panda je algoritmus společnosti Google, který obsahuje množství vyhledávacích mechanismů. Jeho hlavním úkolem je rozlišit relevantnost stránky a vyřadit z vyhledávání ty stránky, které nemají žádnou hodnotu. Google Panda odstavuje z vyhledávání stránky, které jsou nekvalitní, nemají žádný obsah nebo mají množství duplicit. Podle množství faktorů uděluje internetovým stránkám hodnocení, podle něhož se potom umísťují ve vyhledávačích.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3 min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+