Google Adwords je největší reklamní platforma na světě. Patří společnosti Google, pro kterou je jedním z primárních zdrojů příjmu. Funguje na principu platby za kliknutí. Tato služba obsluhuje reklamy jak ve vyhledávání, tak i v obsahové síti Google Adsense. Inzerenti platí za zobrazení krátké reklamy, nabídky služeb nebo produktů v rámci reklamní sítě Google. Podle vyhledávání a klíčových slov umisťuje reklamy tam, kde si myslí, že jsou relevantní. Inzerenti platí za to, když uživatelé kliknou na dané reklamy, na čemž vydělávají dané stránky, na kterých je tato reklama umístěná.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]