1 min. doba čtení

E-shop

E-shop neboli internetový obchod je rozšířený způsob internetového prodeje zboží. Zákazník si zboží nebo službu může zakoupit přes internet a převzít si ho může různými způsoby.

E-shop neboli internetový obchod je rozšířený způsob internetového prodeje zboží. Zákazník si zboží nebo službu může zakoupit přes internet a převzít si ho může různými způsoby. Může to být například klasickou poštou, prostřednictvím kurýra, nebo si může zboží sám vyzvednout v různých výdejních místech. Platba probíhá většinou elektronicky, kdy zákazník může platit například přes internet banking, nebo pomocí debetních či kreditních karet. Tyto platby obvykle zajišťují třetí strany, aby tak byla zajištěná co nejvyšší bezpečnost. Při tomto způsobu nákupu se vyskytují rizika, která mohou být spojená s důvěryhodností internetového obchodu nebo s kvalitou nabízeného zboží.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3 min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+