Cost per order, což znamená cena za objednávku, je termín, který označuje náklady na objednávku kampaně nebo internetové reklamy. Tato cena se vypočítá dělením nákladů na reklamu počtem úspěšných objednávek. Účelem tohoto výpočtu je zjištění, jaké náklady jsou potřebné na to, aby byla získaná objednávka. Pokud je hlavním účelem této formy marketingu právě generování prodeje, tak je cena za objednávku preferovaný způsob měření těchto údajů.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]