1 min. doba čtení

CPC

CPC, tedy Cost per click – cena za proklik – je součástí internetového marketingu a označuje, kolik zaplatí inzerent publisherovi za kliknutí na jeho reklamu. Tento pojem velmi úzce souvisí s pojmem PPC, tedy Pay per click.

CPC, tedy Cost per click – cena za proklik – je součástí internetového marketingu a označuje, kolik zaplatí inzerent publisherovi za kliknutí na jeho reklamu. Tento pojem velmi úzce souvisí s pojmem PPC, tedy Pay per click. Zatímco CPC je samotná cena za jedno kliknutí, PPC je systém fungování takovéhoto typu reklamy.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3 min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+