Zkratka CPA znamená cost per action, tedy cena za akci. Je to platba za konverzi, kterou zaplatí inzerent, pokud na jeho stránce návštěvník udělá konverzi, tedy například když nakoupí v jeho e-shopu. Je to způsob online marketingu, při kterém inzerent platí publisherovi jen za to, kolik zákazníků provede určenou akci, tedy například nákup. Tento typ reklamy může být pro inzerenta velmi výhodný, protože platí jen za leady, které mu přinášejí zisk, a ne za ty, které mu nic nepřinášejí. Právě to nutí affiliate partnery posílat na e-shopy jen vhodný traffic.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]