1 min. doba čtení

Cílení (Targeting)

Targeting, nebo cílení, je pojem, který označuje relevantní nastavení reklamy pro cílovou skupinu, které je určená. Tomuto kroku předchází segmentace trhu, která má za cíl analyzovat strukturu trhu, a následuje ho positioning, čím se odlišuje od konkurence.

Targeting, nebo cílení, je pojem, který označuje relevantní nastavení reklamy pro cílovou skupinu, které je určená. Tomuto kroku předchází segmentace trhu, která má za cíl analyzovat strukturu trhu, a následuje ho positioning, čím se odlišuje od konkurence. Při cílení je také několik důležitých atributů, jako například velikost daného segmentu, nebo to, jestli je dost atraktivní pro byznys a má potenciál růst. Právě na základě těchto parametrů se rozhodne, zda je daný trh výhodný nebo přínosný pro společnost.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3 min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+