Targeting, nebo cílení, je pojem, který označuje relevantní nastavení reklamy pro cílovou skupinu, které je určená. Tomuto kroku předchází segmentace trhu, která má za cíl analyzovat strukturu trhu, a následuje ho positioning, čím se odlišuje od konkurence. Při cílení je také několik důležitých atributů, jako například velikost daného segmentu, nebo to, jestli je dost atraktivní pro byznys a má potenciál růst. Právě na základě těchto parametrů se rozhodne, zda je daný trh výhodný nebo přínosný pro společnost.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]